Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« on: June 18, 2007, 09:37:37 PM » |
|
De geruchten die afgelopen weekend rondgingen dat de productie van de RS4 zou staken zijn niet waar zoals jullie wellicht weten. Belangrijker nieuws is dat er diverse foto's op het internet rondgaan van de toekomstige RS6 en RS5. De crew van Autogespot heeft inmiddels enkele goede foto's van deze brute Audi's! Het spreekt voorzich dat de RS6 nog bruter zal worden dan de RS4. Dezelfde V10 die de eigenlijk relatief saaie S6 aandrijft zal van turbo’s voorzien worden om van de RS6 een gepeperde bolide maken. Concurrenten zijn uiteraard ook van Duitse afkomst, de M5 en de E63 AMG. Het vermogen van de RS6 zal dan ook ruim boven de 500 pk uitkomen. Er gaan geruchten over meer dan 550 pk! http://www.autogespot.com/index.php?id=307
|
|
|
|
« Last Edit: June 18, 2007, 09:41:52 PM by Sander »
|
|
|
|
|
|
Maarten
|
 |
« Reply #1 on: June 18, 2007, 09:44:40 PM » |
|
De spy-shots lijken niet op te raken 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Mb
|
 |
« Reply #2 on: June 18, 2007, 09:47:44 PM » |
|
Jahwoll! Lekkere wagens weer  Die RS5 is mooi 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FvR
|
 |
« Reply #3 on: June 18, 2007, 09:49:57 PM » |
|
ff he. Waarom is het een RS5? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Donar
|
 |
« Reply #5 on: June 18, 2007, 09:50:43 PM » |
|
Damn, die worden ook weer ubervet  wat zijn er de laatste tijd btw veel spyshots... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« Reply #7 on: June 18, 2007, 09:59:49 PM » |
|
ff he. Waarom is het een RS5?  omdat er geen LED-lampjes voor zaten de Motorkap is anders en het geluid  dat was echt RS-erig
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
FvR
|
 |
« Reply #8 on: June 18, 2007, 10:00:41 PM » |
|
ff he. Waarom is het een RS5?  omdat er geen LED-lampjes voor zaten de Motorkap is anders en het geluid  dat was echt RS-erig Ah, oke. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
 |
« Reply #9 on: June 18, 2007, 10:32:46 PM » |
|
Geluid was ubervet!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ghost
|
 |
« Reply #10 on: June 18, 2007, 10:40:26 PM » |
|
Toestemming om het artikel en foto's op mijn blog site te zetten? (mits verwijzing naar AG ) ( www.yannickvanhex.blogspot.com ) Uberbruut ! ! ! 
|
|
|
|
|
|
"A photograph is usually looked at, Seldom looked into!"
|
|
|
Huib.
Renault Megane RS Driver

Carrera 4 - Open to take any corner.
|
 |
« Reply #11 on: June 19, 2007, 06:10:00 AM » |
|
Ligt het aan mij of lijkt de achterkant van die RS5 vrij veel op die van de 3-Serie? Vind het allebei schitterende auto's (net als alle andere modellen van Audi), maar toch weer jammer dat die single-frame het verpest. Als ik achter een A6 rij, denk ik: "Tering, hij is echt heel erg mooi!". En als ik hem inhaal en in de spiegel kijk, verdwijnd die glimlach meteen weer van mijn gezicht. Maar goed, ik denk niet dat het een slechte stap was van Audi om die single-frame te introduceren. Blijkbaar vinden veel mensen het mooi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« Reply #13 on: June 19, 2007, 06:38:56 AM » |
|
Ligt het aan mij of lijkt de achterkant van die RS5 vrij veel op die van de 3-Serie? Vind het allebei schitterende auto's (net als alle andere modellen van Audi), maar toch weer jammer dat die single-frame het verpest. Als ik achter een A6 rij, denk ik: "Tering, hij is echt heel erg mooi!". En als ik hem inhaal en in de spiegel kijk, verdwijnd die glimlach meteen weer van mijn gezicht. Maar goed, ik denk niet dat het een slechte stap was van Audi om die single-frame te introduceren. Blijkbaar vinden veel mensen het mooi.
ik vind die single frame wel wat hebben. Dat maakt ze veel imposanter
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul23
|
 |
« Reply #14 on: June 19, 2007, 07:37:43 AM » |
|
Ziet er goed uit!!  Hopelijk voldoen ze aan onze en natuurlijk de verwachtingen van de eigenaren!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|