|
Boink
|
 |
« on: June 18, 2007, 04:48:32 PM » |
|
De Opel is niet een auto die je veel tegenkomt op Autogespot. Echter, spionagefoto's zijn altijd de moeite waard om eens goed te bestuderen. Deze nieuwe Opel is namelijk de opvolger van de Vectra, een auto die je in het dagelijkse leven erg veel ziet. De enige versie die wellicht interessant wordt voor de oplettende spotter, is de OPC. Het zou best eens kunnen dat deze van het kaliber AMG of RS wordt. Opel was namelijk de eerste die zich niet aan het akkoord hield dat de Duitse autofabrikanten afgesloten hadden, namelijk de auto's begrenzen op 250km/u. Naast een topversie zal de gewone burger kunnen beschikken over een 4 cilinder of 6 cilindermotor, uiteraard zal er ook een diesel op de markt komen. http://www.autogespot.com/index.php?id=305
|
|
|
|
« Last Edit: June 18, 2007, 04:55:45 PM by Sander »
|
|
 This is a spotter wanna-b. He is pain in my assholes. I get a DSLR, he must get a DSLR. I get a new polar filter, he must get a polar filter. I get a new lens, he cannot afford. Great success!
|
|
|
|
Jer0en
|
 |
« Reply #1 on: June 18, 2007, 04:58:05 PM » |
|
Die achterlichten  , vind de voorkant niet echt geslaagd voor zoveel als ik kan zien 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Luuk
|
 |
« Reply #2 on: June 18, 2007, 04:58:16 PM » |
|
Ben benieuwd! Iets zegt me dat de OPC wel aardig sterk gaat worden... 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Emil
Baas
Frontpage-crew
Koenigsegg CCX Driver

|
 |
« Reply #3 on: June 18, 2007, 04:59:58 PM » |
|
Erg exclusieve shots! Ik hoop dat er een OPC komt, dit model gaat namelijk erg leuk en aantrekkelijk worden! Opel is echt serieus op de goede weg...nooit van een merk gedacht dat de Kadett ontworpen heeft
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Paul23
|
 |
« Reply #4 on: June 18, 2007, 05:00:25 PM » |
|
Nah, t gaat wel, k ben niet superenthousiast over deze eerste foto's, maar wie weet wordt t wat, we zullen zien  K hoop, net als de rest, dat er idd een dikke OPC versie komt, wie weet hebbe wij dr nog wat aan!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
911
Peugeot 206 Driver

|
 |
« Reply #6 on: June 18, 2007, 05:22:20 PM » |
|
die lichten zijn een beetje raar maar ik neem aan dat dat nog word veranderd
|
|
|
|
|
|
Porsche!
|
|
|
|
Donar
|
 |
« Reply #7 on: June 18, 2007, 05:43:44 PM » |
|
De auto is nogal bepakt, ben beniewt hoe die eruit ziet zonder camouflage....
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ferraghini
|
 |
« Reply #8 on: June 18, 2007, 05:54:40 PM » |
|
Ik denk dat hij mooier gaat worden dan de nieuwe Mondeo. De nieuwe Vectra wordt was rustiger gelijnd en nat wat strakker vormgegeven.
Dit wordt dan mijn top 3:
1) BMW E90/E91 2) Volkswagen Passat 3) Ford Mondeo (misschien later de nieuwe Vectra)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VonStroke
Peugeot 206 Driver

GT 1300 Junior
|
 |
« Reply #9 on: June 18, 2007, 06:29:20 PM » |
|
Die OPC versie's zijn in mijn ogen weinig of niets waard, voorwielaandrijving en pkzwangere motoren dat gaat gewoon niet of nauwelijks samen boven de 200pk.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Enzo
|
 |
« Reply #10 on: June 18, 2007, 07:16:50 PM » |
|
ik vint het een mooi model worden de opel vectra  opel was al op de goede weg zo tezien aan de astra en de corsa en nu deze erbij 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Maarten
|
 |
« Reply #11 on: June 18, 2007, 07:22:46 PM » |
|
ik vint het een mooi model worden de opel vectra  opel was al op de goede weg zo tezien aan de astra en de corsa en nu deze erbij  Mee eens, de nieuwere Opels doen het imago van Opel goed, allemaal best leuk qua uiterlijk. Opel is net zoals Skoda en Mazda bezig de modellen op te frissen en dat doen ze goed 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Vossie
|
 |
« Reply #12 on: June 18, 2007, 07:24:43 PM » |
|
Helemaal mee eens  Eerder waren de meeste Opels van die anonieme grijze muizen auto's, maar de nieuwe Astra en Corsa zijn erg leuke auto's. Hopelijk gaat de nieuwe Vectra/Insignia ook die kant op 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alfaxa
Renault Megane RS Driver

BMW Concept CS
|
 |
« Reply #13 on: June 18, 2007, 08:14:31 PM » |
|
Vind het nog wel mooi. Voor een (Sl)Opel. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rickm
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #14 on: June 18, 2007, 08:16:48 PM » |
|
Volgens mij heb ik ergens gelezen dat Opel ook komt met 4-wielaandrijving, om te kunnen concurreren met de 4motion's van VW. Als dat zo is wordt de OPC wel vet. EDIT: Hier las ik dat http://www.autowereld.com/spyshots/detail.asp?artikel=4764
|
|
|
|
« Last Edit: June 18, 2007, 08:21:51 PM by Rickm »
|
|
1000ste member!
|
|
|
|