Total Members Voted: 106
Voting closed: June 14, 2007, 12:43:10 pm
Quote from: Jaggie on June 14, 2007, 06:42:25 pm Ik heb ook nog nooit een foto gezien van iemand die met een brandweerwagen of met een vrachtwagen op een gala kwam.--Nu wel
Ik heb ook nog nooit een foto gezien van iemand die met een brandweerwagen of met een vrachtwagen op een gala kwam.
Quote from: Mb on June 14, 2007, 06:45:34 pmQuote from: Jaggie on June 14, 2007, 06:42:25 pm Ik heb ook nog nooit een foto gezien van iemand die met een brandweerwagen of met een vrachtwagen op een gala kwam.--Nu wel Die tweede, is dat verantwoord?
weg. De auto's op gala's zijn maar geregeld, op de MF komt de echte eigenaar ten minste met zijn auto.
Quote from: Audi.4.Life on June 18, 2007, 01:37:42 pmweg. De auto's op gala's zijn maar geregeld, op de MF komt de echte eigenaar ten minste met zijn auto.Alsof bij een gala niet zelf de eigenaren rijden
ff goed kijken he
Quote from: Maarten on June 17, 2007, 08:41:00 pmQuote from: Riicharrd on June 17, 2007, 08:39:03 pmIk vind dat ze mogen blijven, bij ons gala ook geen dikke bakken. Ben het eens met de mensen die zeggen dat het utzelfde is als milionairs fair. Daar zijn dikke bakken ook verzekerd!Nu zit je jezelf in 2 zinnen tegen te spreken, je zegt dat op jouw gala geen dikke bakken waren en vervolgens zeg je dat op de MF dikke bakken 'ook' zijn verzekerd. Oftewel, op gala's zie je ook dikke bakken Hahaha 1-0
Quote from: Riicharrd on June 17, 2007, 08:39:03 pmIk vind dat ze mogen blijven, bij ons gala ook geen dikke bakken. Ben het eens met de mensen die zeggen dat het utzelfde is als milionairs fair. Daar zijn dikke bakken ook verzekerd!Nu zit je jezelf in 2 zinnen tegen te spreken, je zegt dat op jouw gala geen dikke bakken waren en vervolgens zeg je dat op de MF dikke bakken 'ook' zijn verzekerd. Oftewel, op gala's zie je ook dikke bakken
Ik vind dat ze mogen blijven, bij ons gala ook geen dikke bakken. Ben het eens met de mensen die zeggen dat het utzelfde is als milionairs fair. Daar zijn dikke bakken ook verzekerd!
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee