February 05, 2012, 08:37:11 pm

Author Topic: Spy-pics Jaguar XF, S-type mule en XKR  (Read 2788 times)

Maarten

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Keep your dreams alive.
    • View Profile
    • geen
Re: Spy-pics Jaguar XF, S-type mule en XKR
« Reply #15 on: May 30, 2007, 12:18:37 pm »
Ik bespeur jaloezie..

Lamborsche

• BMW M3 Driver
  • YouTube.com/Gnepiah
    • View Profile
« Reply #16 on: May 30, 2007, 12:44:24 pm »
jaloezie..? haha dan ben ik wel heel snel jaloers.

Eddow

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
    • Autogespot!
« Reply #17 on: May 30, 2007, 12:44:53 pm »
Ontopic maar weer.

Frits

• Guest
« Reply #18 on: May 30, 2007, 01:21:49 pm »
Zou die XKR met rolkooi e.d. niet een XKR-R kunnen zijn. Aangezien de XF met een sterkere motor gaat komen dan de huidige XKR zou het kunnen en logisch zijn dat deze 500 pk krachtbron ook in de XK komt. Van de vorige XK was ook een XKR-R (zelfs bij top gear geweest dacht ik...) maar deze werd niet in productie genomen omdat hij eigenlijk beter was de astons, en die waren van dezelfde eigenaar... Kortom, een XKR-R wellicht. Zou wel super gaaf zijn....

Gijs.

• Testkonijnen
  • Mercedes SLR Mclaren Driver
  • *
  • www.spottergijs.com www.touriclips.com
    • View Profile
« Reply #19 on: May 30, 2007, 03:01:12 pm »
Leuk stukje, gaaf om zoiets tegen te komen zeg :D! Maar ehm wat is nou precies een Mule? Een bestaande niet opvallende auto die ze gebruiken om een motor in ontwikkeling te testen?

Work hard, play equally as hard

Emil

• Baas
  • Frontpage-crew
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #20 on: May 30, 2007, 03:02:42 pm »
Het gaat wat binnenin de auto zit, dus de motor en alles erom heen. Er zit een omhulsel omheen wat het niet doet opvallen. Zie je ook met de Cayenne, die gebruiken voor de Panamera.

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #21 on: May 30, 2007, 03:07:45 pm »
Die ingepakte wagens hebben eerder het profiel van een Honda Accord. En het radiatorrooster van een MG. Knap gespot, en het is ook knap dat je het 'belangeloos' doet.
Enkele foutjes in de formulering - sorry, maar dat is waarschijnlijk beroepsmisvorming... -; het is 'Jugend',  twee dingen 'vielen' op, niet 'viel' en 'na beter kijken' heeft zoals jij het schrijft betrekking op de wagen, alsof de wagen aan het kijken is...
In ieder geval bedankt voor de info!

Alain.

• Corvette C6 Z06 Driver
    • View Profile
    • AlainHardy.com
« Reply #22 on: May 30, 2007, 03:17:51 pm »
Vette scoop :) Kaprun gaat onze school ook altijd heen met skien..

Phantom

• Bentley Continental GTC Driver
    • View Profile
    • At 60 mph the loudest noise in a Rolls-Royce comes from the electric clock...
« Reply #23 on: May 30, 2007, 03:42:01 pm »
over deze XF kan je echt niets zeggen. hij is zodanig ingepakt dat je er echt geen beeld kan van vormen. je denk aan het prototype en dan denk je van: "o, die gaat er ook zo uitzien " , hij zal wel gelijkenissen hebben met het prototype maar in deze auto zie je echt niets , en nog een vraagje, wat is "mules" , zie ik veel voorkomen in de tekst ?? :)

Crispijn

• Mercedes SLK55 AMG Driver
    • View Profile
« Reply #24 on: May 30, 2007, 06:39:00 pm »
over deze XF kan je echt niets zeggen. hij is zodanig ingepakt dat je er echt geen beeld kan van vormen. je denk aan het prototype en dan denk je van: "o, die gaat er ook zo uitzien " , hij zal wel gelijkenissen hebben met het prototype maar in deze auto zie je echt niets , en nog een vraagje, wat is "mules" , zie ik veel voorkomen in de tekst ?? :)
Het gaat wat binnenin de auto zit, dus de motor en alles erom heen. Er zit een omhulsel omheen wat het niet doet opvallen. Zie je ook met de Cayenne, die gebruiken voor de Panamera.
;)

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
« Reply #25 on: May 30, 2007, 06:40:31 pm »
een auto die eruit ziet vanbuiten als een bestaande auto zoals in dit geval de S-type r
maar waarmee nieuwe technieken uitgetest worden
waarbij dus eigenlijk alleen de carrosserie van de s-type is en het dus niks speciaals lijkt

Riicharrd

• Seat Ibiza FR Driver
  • Gespot in Harderwijk! Nummertje 5 op NL-kenteken!
    • View Profile
    • Harderwijkautogespot
« Reply #26 on: May 30, 2007, 07:07:30 pm »
Nice photos he! Was zelf ook heel erg verbaasd toen deze bakken daar rondreden!

Kees

• Testkonijnen
  • Pagani Zonda F Driver
  • *
  • Dit is niet mijn profiel, vriend!
    • View Profile
« Reply #27 on: May 30, 2007, 10:20:50 pm »
Leuk dat de mannen een x aardig deden. Soms schoppens ze je echt enzo.

Vet hoor zulke scoops?

Ga je ze nog doorsturen naar bladen?

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #28 on: May 30, 2007, 10:29:07 pm »
Dat laatste zal niet meer nodig zijn...

[attachment deleted by admin]

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #29 on: May 31, 2007, 08:17:59 am »
http://www.motorauthority.com/cars/jaguar/spy-shots-jaguar-xf-and-500hp-xkr/

Jaguar’s engineers have been very busy with the development of the new XF, renting an entire house and garage behind a fuel station in Austria to work on the new car in privacy. Or so they thought. This latest barrage of spy images reveal several Jag prototypes, including two new XF saloons, an older S-Type test-mule and a production version of the Apex Motorsport prepped XKR GT3.

When questioned, one of the drivers revealed that not only were they testing the new XF, but development work for a high-performance version of the XK was also underway. The gaping holes in the test car’s bonnet are said to send cold air to a newly developed supercharged engine that develop upwards of 500hp. Racing buckets and a complete roll cage meant that this coupe was something special - a genuine rival to the M6.

The images, courtesy of our friends at Autogespot, also reveal one of four S-Type prototypes with widened wheel arches, no doubt a camouflaged mule for a performance version of the new XF. Click ahead for more details and spy images.

Hmmmm intresting :)
Quote from: Emil
Max. Cooper... hoe ik hem ken? Ben een beetje een contacten wereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;)  heb ik ook wel contact mee :)