February 09, 2012, 11:45:48 pm

Author Topic: De Spotter: Erickgeskezz  (Read 1255 times)

Siem

• Golf 4 GTI Driver
  • **
  • Vroemmmm
    • View Profile
Re: De Spotter: Erickgeskezz
« Reply #15 on: May 31, 2007, 11:30:16 pm »
Echt gaaf dat je zo vaak naar Londen gaat (kunt) om te spotten!

Ik heb wel zoiets dat als je een uberspot tegenkomt in Sint Ukkel aan de Pukkel hij meer heeft dan in een wereldstad waar inderdaad zoveel superspots ronrijden ,maar bljft vet  :tong:

En ik vind wat minder "perfecte" foto's eigenlijk wel mooi ,zijn vaak veel levendiger en meer in het straatbeeld .
Perfecte (bewerkte) foto's kun je op elke kalender zien ,

Goed bezig  ^O^

mauske

• Renault Megane RS Driver
  • MX-5 Driver.
    • View Profile
    • Mijn shop
« Reply #16 on: May 31, 2007, 11:40:16 pm »
Dikke spots daar in Londen. Wat me verbaasd is dat toen wij naar Londen waren geweest we relatief zo weinig dubbele hadden... Ik moet zeggen dat we de meeste Conti GT's ed wel over geslagen hebben daar. Want elke Opel die je hier ziet rijden is in Londen een Conti... Da's niks meer aan daar.
Wat wel leuk is dat je 100% zeker elke dag wel een paar lambo's ziet. en als je goed rondkijkt zie je ook altijd wel iets speciaals. Ook de parkeergarages staan vol met exoten niet normaal daar.
Maar ja wat wil je als er in het centrum van Londen al meer dan 150.000 miljonairs wonen !!!!!

Appeltje

• Klassiekermods
  • Bugatti EB110 Driver
  • Stad vol krotten = heel triest spotten
    • View Profile
« Reply #17 on: May 31, 2007, 11:55:11 pm »
150.000 miljonairs :o dat is best wl heel wat!

Leuk stukje Erik! Grappig om die ontwikkeling te lezen m.b.t. autokennis, zo gaat dat in de loop van de jaren. Maar ik ben het wel een beetje met Harmen eens wat betreft fotograferen, ik vind het zelf bijvoorbeeld leuk om bij een auto als een Conti R 5 foto's te kunnen bekijken (of te maken :P)

Verder zie ik dat je momenteel erg vaak naar mijn favoriete stad toe gaat (zie signature, is cadogan square dacht ik), maar gaat dat op den duur niet vervelen, als je zo erg veel ziet? Dat heb ik met Amsterdam soms al een beetje, het klinkt heel lullig maar ik kan er niet veel aan doen (behalve mijn hobby temperen :P). Want van een Arnage T Mulliner oid wordt je op een gegeven moment ook niet meer zo warm denk ik? Of valt dat nog mee bij jou?

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Korps Landelijke Forum Diensten
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #18 on: June 01, 2007, 12:07:09 am »
150.000 miljonairs? Waar is dat terug te lezen?

mauske

• MX-5 Driver.
    • View Profile
    • Mijn shop
« Reply #19 on: June 01, 2007, 12:12:44 am »
Ik heb dat eens gezien in een programma op de BBC, dat ging over aantallen Miljonairs.. en alleen het centrum van Londen zou er al meer dan 150.000 hebben....
Maar wat wil je ook als je daar die huur prijzen ziet.
We hebben bij de makelaar een apartementje gevonden van 6500 POND per week...
Kan je met een modaal salarisje niet betalen hoor..hihi
En in heel Londen wonen er ongeveer 175.000, dat zou 41% zijn van alle miljonairs in Verenigd Koningkrijk..

London: 175,000
South East of England: 90,000
South West: 32,000
East of England: 29,000
West Midlands: 23,000
North West: 20,000
East Midlands: 15,000
Yorkshire and Humberside: 14,000
Scotland: 12,000
Wales: 9,000
North East of England: 7,000
Northern Ireland: 4,000

Bron : BBC News. (http://news.bbc.co.uk/2/hi/business/3598878.stm)
« Last Edit: June 01, 2007, 12:20:38 am by mauske »

Emil

• Baas
  • Frontpage-crew
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #20 on: June 01, 2007, 09:16:04 am »
WTF! Dat is echt werkelijk extreem! :o :o In Nederland wonen zelf maar iets van 100.000 miljonairs toch _O- .....

ErikG_NL

• Sony A200 DSLR
    • View Profile
« Reply #21 on: June 01, 2007, 12:02:38 pm »

Leuk stukje Erik! Grappig om die ontwikkeling te lezen m.b.t. autokennis, zo gaat dat in de loop van de jaren. Maar ik ben het wel een beetje met Harmen eens wat betreft fotograferen, ik vind het zelf bijvoorbeeld leuk om bij een auto als een Conti R 5 foto's te kunnen bekijken (of te maken :P)

Verder zie ik dat je momenteel erg vaak naar mijn favoriete stad toe gaat (zie signature, is cadogan square dacht ik), maar gaat dat op den duur niet vervelen, als je zo erg veel ziet? Dat heb ik met Amsterdam soms al een beetje, het klinkt heel lullig maar ik kan er niet veel aan doen (behalve mijn hobby temperen :P). Want van een Arnage T Mulliner oid wordt je op een gegeven moment ook niet meer zo warm denk ik? Of valt dat nog mee bij jou?
Nee het gaat nog steeds niet vervelen hoor. Iedere keer ontdek ik weer nieuwe plaatsen (en nieuwe auto's :)) En van sommige auto's (dus ook Continental R-en :P) maak ik meestal maar 3 foto's ofzo want anders gaat mn batterij te snel leeg (ik kan rond de 800 foto's maken, maarja in London heb je dat makkelijk in 1 middag dus ik spaar mijn accu liever voor Lambo's etc) En ik zal de volgende keer proberen kwalitatief wat betere foto's te maken, maar zoals gezegd gaat dat moeilijk bij rijdende auto's.

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Korps Landelijke Forum Diensten
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #22 on: June 01, 2007, 12:38:24 pm »
Jee, 800 foto's op 1 dag. :') Ik kwam niet verder dan 551 en dan heb ik de helft gewoon niet geplaat.

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: June 01, 2007, 12:43:29 pm »

Nee het gaat nog steeds niet vervelen hoor. Iedere keer ontdek ik weer nieuwe plaatsen (en nieuwe auto's :)) En van sommige auto's (dus ook Continental R-en :P) maak ik meestal maar 3 foto's ofzo want anders gaat mn batterij te snel leeg (ik kan rond de 800 foto's maken, maarja in London heb je dat makkelijk in 1 middag dus ik spaar mijn accu liever voor Lambo's etc) En ik zal de volgende keer proberen kwalitatief wat betere foto's te maken, maar zoals gezegd gaat dat moeilijk bij rijdende auto's.
Kwantiteitsspotter :')
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Maarten

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Keep your dreams alive.
    • View Profile
    • geen
« Reply #24 on: June 01, 2007, 12:44:05 pm »
Vet stukje Erick! ^O^

ErikG_NL

• Sony A200 DSLR
    • View Profile
« Reply #25 on: June 01, 2007, 12:45:34 pm »
Jee, 800 foto's op 1 dag. :') Ik kwam niet verder dan 551 en dan heb ik de helft gewoon niet geplaat.

De laatste keer had ik ook alle Continental gt's en Carrera's overgeslagen, maarja ik was van 10 tot 8 aan het spotten en dan gaat het snel ;)
Posted on: June 01, 2007, 12:44:32 pm

Kwantiteitsspotter :')