Max. Cooper... hoe ik hem ken? Ben een beetje een contacten wereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook wel contact mee
Je kon deze foto's beter eerst verkopen en dan online zetten.
Quote from: Ferraghini on May 30, 2007, 08:19:08 AMJe kon deze foto's beter eerst verkopen en dan online zetten.zegt wie?
Quote from: Sander on May 30, 2007, 08:24:43 AMQuote from: Ferraghini on May 30, 2007, 08:19:08 AMJe kon deze foto's beter eerst verkopen en dan online zetten.zegt wie?Ik zeg dat, bijv aan scoopsites. Want ik denk dat Lehman en andere spionagefotografen deze XF nog niet eens hebben gespot. Zij verkopen ze toch ook aan bladen/websites of heb ik 't verkeerd.
Bij ons op school gaan we één keer in onze schoolcarrière op een meerdaagse excursie. Voor ons (Crispijn, Riicharrd en vriendin)
Maar als ik mijn bevindingen uit het verleden lineair doorvertaal naar het heden kan ik constateren dat de Impreza wel degelijk een betere wagen is.
Quote from: Ferraghini on May 30, 2007, 08:19:08 AMJe kon deze foto's beter eerst verkopen en dan online zetten.Heb ik toch ook niet gedaan. Het is een hobby hoor, en niet proberen overal een slaatje uit te slaan.