fakking lauwe foto's
2 EB 110 GT's en 1 Veyron.
Quote from: Phantom on May 30, 2007, 08:37:51 pmwat een gekke boel zeg daar daar staat een fortuin aan blik op die parking .die laatste foto's van binnenin de Fair, je moet gek zijn om dan ingang te betale, want al die auto's die binne staan, staan ook allemaal buiten op de parking gratis kaartjes he , anders zou ik niet binnen gaan hoor was veel moois te zien binnen, en ik heb nu een stapel folders, boeken, verzamel kaarten van lamborghini ook nog een mooi boek over de R8 Allemaal gratis
wat een gekke boel zeg daar daar staat een fortuin aan blik op die parking .die laatste foto's van binnenin de Fair, je moet gek zijn om dan ingang te betale, want al die auto's die binne staan, staan ook allemaal buiten op de parking
Quote from: DavkeG on May 30, 2007, 11:18:49 pmQuote from: Mikhail Castelein on May 30, 2007, 11:13:24 pmQuote from: Phantom on May 30, 2007, 08:37:51 pmwat een gekke boel zeg daar daar staat een fortuin aan blik op die parking .die laatste foto's van binnenin de Fair, je moet gek zijn om dan ingang te betale, want al die auto's die binne staan, staan ook allemaal buiten op de parking gratis kaartjes he , anders zou ik niet binnen gaan hoor was veel moois te zien binnen, en ik heb nu een stapel folders, boeken, verzamel kaarten van lamborghini ook nog een mooi boek over de R8 Allemaal gratis Was er een verplichte dresscode ofzo?De vip avond (vrijdag) was het Black Tie, de andere 3 dagen was het Tenue de ville.
Quote from: Mikhail Castelein on May 30, 2007, 11:13:24 pmQuote from: Phantom on May 30, 2007, 08:37:51 pmwat een gekke boel zeg daar daar staat een fortuin aan blik op die parking .die laatste foto's van binnenin de Fair, je moet gek zijn om dan ingang te betale, want al die auto's die binne staan, staan ook allemaal buiten op de parking gratis kaartjes he , anders zou ik niet binnen gaan hoor was veel moois te zien binnen, en ik heb nu een stapel folders, boeken, verzamel kaarten van lamborghini ook nog een mooi boek over de R8 Allemaal gratis Was er een verplichte dresscode ofzo?
Quote from: DavkeG on May 30, 2007, 11:24:33 pmQuote from: Mikhail Castelein on May 30, 2007, 11:23:01 pmQuote from: DavkeG on May 30, 2007, 11:18:49 pmQuote from: Mikhail Castelein on May 30, 2007, 11:13:24 pmQuote from: Phantom on May 30, 2007, 08:37:51 pmwat een gekke boel zeg daar daar staat een fortuin aan blik op die parking .die laatste foto's van binnenin de Fair, je moet gek zijn om dan ingang te betale, want al die auto's die binne staan, staan ook allemaal buiten op de parking gratis kaartjes he , anders zou ik niet binnen gaan hoor was veel moois te zien binnen, en ik heb nu een stapel folders, boeken, verzamel kaarten van lamborghini ook nog een mooi boek over de R8 Allemaal gratis Was er een verplichte dresscode ofzo?De vip avond (vrijdag) was het Black Tie, de andere 3 dagen was het Tenue de ville. Kostuum verplicht dus? Hield iedereen zich daaraan?Kastum is veel gezegd Een deftige broek, met deftige schoenen en een wit hemd voor de heren was al ok , en de vrouwen, ja die kleedjes verschillen nogal veel, dus daar viel niet echt een code op te plakken En ja, de meesten hielden zich eraan Er was 1 iemand in Tshirt en short en sandalen, zo'n echte miljonair, die had een LP640 gekocht en liep daar rond met zo'n dure golfstick die hij net gekocht had een echte "miljonair-shopper" dus
Quote from: Mikhail Castelein on May 30, 2007, 11:23:01 pmQuote from: DavkeG on May 30, 2007, 11:18:49 pmQuote from: Mikhail Castelein on May 30, 2007, 11:13:24 pmQuote from: Phantom on May 30, 2007, 08:37:51 pmwat een gekke boel zeg daar daar staat een fortuin aan blik op die parking .die laatste foto's van binnenin de Fair, je moet gek zijn om dan ingang te betale, want al die auto's die binne staan, staan ook allemaal buiten op de parking gratis kaartjes he , anders zou ik niet binnen gaan hoor was veel moois te zien binnen, en ik heb nu een stapel folders, boeken, verzamel kaarten van lamborghini ook nog een mooi boek over de R8 Allemaal gratis Was er een verplichte dresscode ofzo?De vip avond (vrijdag) was het Black Tie, de andere 3 dagen was het Tenue de ville. Kostuum verplicht dus? Hield iedereen zich daaraan?
Is toch juist supervet om zo rond te lopen zou ik ook doen. Met je Lambo aankomen kakken en gewoon een tshirtje aanhebben