Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« on: May 31, 2007, 11:04:55 AM » |
|
Wanneer is mijn autoliefde ontstaan? Tsja goede vraag eigenlijk. Aangeboren denk ik. Mijn allereerste woordje was ‘auto’. Daar waren mijn ouders niet zo blij mee, aangezien ze allebei niks met auto’s hebben... En als klein jochie van een jaar of twee kon ik aan wieldoppen zien wat voor auto er langs reed. Gelukkig herken ik auto’s tegenwoordig vér voordat ik de wieldoppen zie... Posted on: May 26, 2007, 14:48:14 http://www.autogespot.com/index.php?id=262
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrMister
|
 |
« Reply #1 on: May 31, 2007, 11:17:29 AM » |
|
Pfff, hoe krijg je het voor elkaar, zo vaak naar Londen, ik ben jaloers!  Ben alleen niet jaloers op je foto's, probeer alsjeblieft wat meer tijd en creativiteit in je foto's te stoppen. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Martijn
|
 |
« Reply #2 on: May 31, 2007, 11:26:40 AM » |
|
Pfff, hoe krijg je het voor elkaar, zo vaak naar Londen, ik ben jaloers!  Ben alleen niet jaloers op je foto's, probeer alsjeblieft wat meer tijd en creativiteit in je foto's te stoppen.  Wat schuiner? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
MrMister
|
 |
« Reply #3 on: May 31, 2007, 11:30:10 AM » |
|
Pfff, hoe krijg je het voor elkaar, zo vaak naar Londen, ik ben jaloers!  Ben alleen niet jaloers op je foto's, probeer alsjeblieft wat meer tijd en creativiteit in je foto's te stoppen.  Wat schuiner?  Nou, dat is slecht voor andermans nekken, maar wel is wat anders. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phantom
|
 |
« Reply #4 on: May 31, 2007, 12:02:11 PM » |
|
Pfff, hoe krijg je het voor elkaar, zo vaak naar Londen, ik ben jaloers!  Ben alleen niet jaloers op je foto's, probeer alsjeblieft wat meer tijd en creativiteit in je foto's te stoppen.  Wat schuiner?  Nou, dat is slecht voor andermans nekken, maar wel is wat anders.  close-ups van de lichten of zo  wel wijs dat een Gallardo je eerste spot was ga je mss voor je werk of zo naar Londen  mooi stukje
|
|
|
|
|
|
At 60 mph the loudest noise in a Rolls-Royce comes from the electric clock....
|
|
|
|
Erik Geskes
|
 |
« Reply #5 on: May 31, 2007, 12:13:52 PM » |
|
Pfff, hoe krijg je het voor elkaar, zo vaak naar Londen, ik ben jaloers!  Ben alleen niet jaloers op je foto's, probeer alsjeblieft wat meer tijd en creativiteit in je foto's te stoppen.  Wat schuiner?  Nou, dat is slecht voor andermans nekken, maar wel is wat anders.  close-ups van de lichten of zo  wel wijs dat een Gallardo je eerste spot was ga je mss voor je werk of zo naar Londen  mooi stukje Nee ik ga niet voor mn werk naar London, gewoon voor de lol  En dat creatiever zijn probeer ik de volgende keer wel (over 2 weken weer london  ) maar het probleem is dat ik vooral rijdende spots heb en dan is creatief zijn een stuk lastiger 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Kees
|
 |
« Reply #6 on: May 31, 2007, 12:14:09 PM » |
|
In de special staan wel veel foto's van rijdende auto's hé. Ik weet niet hoeveel zoombereik hij heeft, maar mag soms idd wat dichterbij ofzo  Maar je heb wel mooie spots er tussen staan, en daar gaat het ook om! Whois next  -edit: goh, hij zegt net zelf van die rijdende auto's 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phantom
|
 |
« Reply #7 on: May 31, 2007, 12:15:43 PM » |
|
Pfff, hoe krijg je het voor elkaar, zo vaak naar Londen, ik ben jaloers!  Ben alleen niet jaloers op je foto's, probeer alsjeblieft wat meer tijd en creativiteit in je foto's te stoppen.  Wat schuiner?  Nou, dat is slecht voor andermans nekken, maar wel is wat anders.  close-ups van de lichten of zo  wel wijs dat een Gallardo je eerste spot was ga je mss voor je werk of zo naar Londen  mooi stukje Nee ik ga niet voor mn werk naar London, gewoon voor de lol  En dat creatiever zijn probeer ik de volgende keer wel (over 2 weken weer london  ) maar het probleem is dat ik vooral rijdende spots heb en dan is creatief zijn een stuk lastiger  maar in London, als je er zo veel gaat dan, dan heb je toch al bijna alle auto's gespot die er te spotten valt ? of blijven er maar supercars komen daar
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Erik Geskes
|
 |
« Reply #8 on: May 31, 2007, 12:17:02 PM » |
|
Pfff, hoe krijg je het voor elkaar, zo vaak naar Londen, ik ben jaloers!  Ben alleen niet jaloers op je foto's, probeer alsjeblieft wat meer tijd en creativiteit in je foto's te stoppen.  Wat schuiner?  Nou, dat is slecht voor andermans nekken, maar wel is wat anders.  close-ups van de lichten of zo  wel wijs dat een Gallardo je eerste spot was ga je mss voor je werk of zo naar Londen  mooi stukje Nee ik ga niet voor mn werk naar London, gewoon voor de lol  En dat creatiever zijn probeer ik de volgende keer wel (over 2 weken weer london  ) maar het probleem is dat ik vooral rijdende spots heb en dan is creatief zijn een stuk lastiger  maar in London, als je er zo veel gaat dan, dan heb je toch al bijna alle auto's gespot die er te spotten valt ? of blijven er maar supercars komen daar Nee in London ben je nooit klaar met spotten. Vooral omdat mensen meteen hun 'oude' auto inwisselen als er een nieuw model komt (continental gt voor gtc, murcielago voor lp640 etc) London raakt nooit verzadigd 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Phantom
|
 |
« Reply #9 on: May 31, 2007, 12:20:48 PM » |
|
Pfff, hoe krijg je het voor elkaar, zo vaak naar Londen, ik ben jaloers!  Ben alleen niet jaloers op je foto's, probeer alsjeblieft wat meer tijd en creativiteit in je foto's te stoppen.  Wat schuiner?  Nou, dat is slecht voor andermans nekken, maar wel is wat anders.  close-ups van de lichten of zo  wel wijs dat een Gallardo je eerste spot was ga je mss voor je werk of zo naar Londen  mooi stukje Nee ik ga niet voor mn werk naar London, gewoon voor de lol  En dat creatiever zijn probeer ik de volgende keer wel (over 2 weken weer london  ) maar het probleem is dat ik vooral rijdende spots heb en dan is creatief zijn een stuk lastiger  maar in London, als je er zo veel gaat dan, dan heb je toch al bijna alle auto's gespot die er te spotten valt ? of blijven er maar supercars komen daar Nee in London ben je nooit klaar met spotten. Vooral omdat mensen meteen hun 'oude' auto inwisselen als er een nieuw model komt (continental gt voor gtc, murcielago voor lp640 etc) London raakt nooit verzadigd  doen ze dat echt ??  hun Murci inruilen voor een LP640  rijk volk daar in Londen  wil ook nog een keer naar Londen  is al 4 jaar ofzo geleden dat ik daar nog geweest ben 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Boy
|
 |
« Reply #10 on: May 31, 2007, 02:20:17 PM » |
|
Leuk stukje! Dikke spots ook 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Daaf
Fiat Panda Driver
|
 |
« Reply #11 on: May 31, 2007, 03:33:15 PM » |
|
Wel leuk om te lezen, ik kon namelijk vroeger ook aan wieldoppen herkennen wat voor type auto het was en ook mijn eerste woordje..... Wat wel leuk is om te weten is dat ik op mijn 3e al zo'n 50 automerken kon onderscheiden.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VonStroke
Peugeot 206 Driver

GT 1300 Junior