February 09, 2012, 11:40:04 pm

Author Topic: Millionaire Fair Kortrijk  (Read 2257 times)

Emil

• Baas
  • Frontpage-crew
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
Re: Millionaire Fair Kortrijk
« Reply #45 on: May 31, 2007, 02:22:30 pm »
Is toch juist supervet om zo rond te lopen zou ik ook doen. :P Met je Lambo aankomen kakken en gewoon een tshirtje aanhebben :P

Phantom

• Bentley Continental GTC Driver
    • View Profile
    • At 60 mph the loudest noise in a Rolls-Royce comes from the electric clock...
« Reply #46 on: May 31, 2007, 02:54:56 pm »
Is toch juist supervet om zo rond te lopen zou ik ook doen. :P Met je Lambo aankomen kakken en gewoon een tshirtje aanhebben :P
en dan heb je pas bekijks als miljonair :P

Mick

• Bentley Continental GTC Driver
  • TVR
    • View Profile
    • mickkleijwegt.nl
« Reply #47 on: May 31, 2007, 02:58:09 pm »
wat een gekke boel zeg daar :gek: daar staat een fortuin aan blik op die parking *O*.

die laatste foto's van binnenin de Fair, je moet gek zijn om dan ingang te betale, want al die auto's die binne staan, staan ook allemaal buiten op de parking _O_ :D

gratis kaartjes he ;), anders zou ik niet binnen gaan hoor :+
was veel moois te zien binnen, en ik heb nu een stapel folders, boeken, verzamel kaarten van lamborghini :P ook nog een mooi boek over de R8 :P
Allemaal gratis :+
lol dat klinkt hetzelfde als wat ik met de post heb gekregen van Lamborghini :D

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #48 on: May 31, 2007, 05:04:53 pm »
@ Petrol
@Phantom
Ik vind dat soort tafelspringers - die met een kort broekje dus - eigenlijk irritant. Waarschijnlijk hebben ze de Lotto gewonnen of zoiets. Eigenlijk getuigt het vooral van arrogantie, te vergelijken met die van de jeugdige koper van een F40 waarvan op het forum sprake was...

Emil

• Baas
  • Frontpage-crew
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #49 on: May 31, 2007, 05:09:09 pm »
@ Petrol
@Phantom
Ik vind dat soort tafelspringers - die met een kort broekje dus - eigenlijk irritant. Waarschijnlijk hebben ze de Lotto gewonnen of zoiets. Eigenlijk getuigt het vooral van arrogantie, te vergelijken met die van de jeugdige koper van een F40 waarvan op het forum sprake was...

Wellicht hebben ze dat. Maar mensen die echt rijk zijn hoeven zich niet rijk te kleden vind ik. Dat zie je wel vaker. :) Ik zou hetzelfde doen, lekker doen waar je zin in hebt.

Zie deze foto, hem zul je ook niet als eigenaar zien, t-shirt aan en sportschoenen. Lekker genieten en overal scheit aan hebben!

tom da man

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #50 on: May 31, 2007, 05:13:45 pm »
Neen, maar zoals de man beschreven werd leek het er erg op dat hij net wou opvallen door precies het tegenovergestelde te doen van wat er verwacht werd. Op die manier ben je natuurlijk terug een conformist, want:
a) je laat je een norm opleggen door de anderen, alleen draai je die 180° om b) je wil aandacht; van de anderen, dus die interesseren je wel.
De schijn niet meer hoeven ophouden vind ik wel geweldig én stijlvol. Maar opnieuw; dat doe je wél als je op een heel opvallende manier precies het omgekeerde doet. :r :slotje2: