Quote from: Charger23 on May 26, 2007, 08:40:58 pmNou vorig jaar reed ik naar huis, kwam ik achter een Charger uit '68 te zitten, reed rond de 50 op de Middenpeel-weg (80km-weg) Maja ik zou ook zuinig zijn op zo'n auto hoor Sphinx al een idee of je misschien komt?? Neen Amerikaanse auto's vind ik net zo boeiend als Trabantjes
Nou vorig jaar reed ik naar huis, kwam ik achter een Charger uit '68 te zitten, reed rond de 50 op de Middenpeel-weg (80km-weg) Maja ik zou ook zuinig zijn op zo'n auto hoor Sphinx al een idee of je misschien komt??
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Quote from: Sphinx on May 26, 2007, 08:46:40 pmQuote from: Charger23 on May 26, 2007, 08:40:58 pmNou vorig jaar reed ik naar huis, kwam ik achter een Charger uit '68 te zitten, reed rond de 50 op de Middenpeel-weg (80km-weg) Maja ik zou ook zuinig zijn op zo'n auto hoor Sphinx al een idee of je misschien komt?? Neen Amerikaanse auto's vind ik net zo boeiend als Trabantjes Trabant is echt zo dik! Mijn zus rijd er ook 1 Je krijgt bergen respect met die auto hoor!