|
Bas
|
 |
« on: May 16, 2007, 02:52:13 PM » |
|
Het is alweer een hele tijd geleden dat het laatste KG frontpage artikel verscheen, aan de andere kant van het verhaal is er dan ook genoeg te melden. Meer dan genoeg, want er zijn veel buitengewoon bijzondere en indrukwekkende klassiekers gespot, auto’s die niet alleen in hun tijd erg veel hebben gekost maar tegenwoordig ook al erg hoge aanschafkosten hebben, om over onderhoud nog maar te zwijgen. Ook bestaat Klassiekergespot vandaag één jaar! Extra reden voor feest dus. Mocht je iets missen, waarschijnlijk zien we dat dan in de volgende special! Leest en huivert… http://www.autogespot.com/index.php?id=229
|
|
|
|
« Last Edit: May 16, 2007, 03:04:08 PM by Sander »
|
|
 Great succes! 
|
|
|
Sander
Kut-Mod
Autogespot Crew
Pagani Zonda F Driver

|
 |
« Reply #1 on: May 16, 2007, 03:19:35 PM » |
|
KG 1 jaar  Appeltje en Vossie hierbij gefeli, en dank voor alle tijd die jullie erin steken. KG doet het best redelijk met 200 bezoekers per dag. Maar dat kan natuurlijk altijd meer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
DavkeG
|
 |
« Reply #2 on: May 16, 2007, 03:55:39 PM » |
|
De GTO is echt. 6GTO is onlangs gerestaureerd in Engeland, en is toen uitgebreid in de media geweest. Sla er Octane magazine #41 op na voor een volledig verslag van de restauratie  .
|
|
|
|
|
|
Groeten, Dave. Tata Nano-fan. 
|
|
|
|
Phantom
|
 |
« Reply #3 on: May 16, 2007, 04:04:37 PM » |
|
tof dat KG al een jaar bestaat  laat er maar een paar jaren bijkomen  die Packard Phaeton is wel een prachtige auto 
|
|
|
|
|
|
At 60 mph the loudest noise in a Rolls-Royce comes from the electric clock....
|
|
|
|
Big Bol
|
 |
« Reply #4 on: May 16, 2007, 04:45:38 PM » |
|
Cool, Me Maser staat erin! Wist niet dat ie zo bijzonder was, anders had ik wel betere foto's gemaakt hoor  Gefeliciteerd Appeltje en Vossie!
|
|
|
|
|
|
Mach mich nicht an
|
|
|
|
Mick
|
 |
« Reply #5 on: May 16, 2007, 04:53:05 PM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom da man
Golf 4 GTI Driver

|
 |
« Reply #6 on: May 16, 2007, 06:48:46 PM » |
|
HOERa! Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van KG; ik bezoek de site liever dan AG, omdat hij natuurlijk terug kan blikken op vééél meer modellen, en er op die manier toch weer telkens verrassingen op voorkomen. Natuurlijk is AG ook best wel fraai, maar het modellenpallet is gewoon veel kleiner. Doe zo voort!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
tom da man
Golf 4 GTI Driver

|
 |
« Reply #8 on: May 17, 2007, 08:45:59 AM » |
|
Dat commentaar over niet-winnende GTO's klopt waarschijnlijk niet. Ik denk dat de markt nu (terug) zo oververhit is dat een GTO die bij manier van spreken nooit Ferrari's fabrieken verlaten heeft nog steeds meer dan 5 miljoen euro zou opbrengen. Tenslotte zijn er maar enkele tientallen van gemaakt, en komen er nauwelijks exemplaren op de markt...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Alain.
|
 |
« Reply #9 on: May 17, 2007, 09:39:25 AM » |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Miguel
Renault Megane RS Driver

Laatste spot: AM DB9 Volante
|
 |
« Reply #10 on: May 17, 2007, 10:07:44 AM » |
|
zalig, 2 van mijn spots staan erbij schone post 250 GTO 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Eddow
|
 |
« Reply #11 on: May 17, 2007, 10:10:48 AM » |
|
Leuke spotjes 
|
|
|
|
|
|
If you have "NO FEAR" you ain't going fast enough.
|
|
|
|