Opleiding? Ja, zeer streng. Veel chauffeurs zijn ex militairen, politie, of anderen. We worden getraind om gevaarlijke situaties baas te zijn. Heb je ook een website met je bedrijf? Ik heb ook al diverse aanbiedingen hier in Belgium gekregen om voor zo'n bedrijf te werken.
Dit gaat niet echt meer over de Tefaf he?
Quote from: cent on July 02, 2008, 07:30:52 pmOpleiding? Ja, zeer streng. Veel chauffeurs zijn ex militairen, politie, of anderen. We worden getraind om gevaarlijke situaties baas te zijn. Heb je ook een website met je bedrijf? Ik heb ook al diverse aanbiedingen hier in Belgium gekregen om voor zo'n bedrijf te werken. Voor zon bedrijf? Je bent nu in dienst van de persoon die je chauffeurt of hoe moet ik dat zien?
Quote from: BattyBoy on July 02, 2008, 07:54:04 pmQuote from: cent on July 02, 2008, 07:30:52 pmOpleiding? Ja, zeer streng. Veel chauffeurs zijn ex militairen, politie, of anderen. We worden getraind om gevaarlijke situaties baas te zijn. Heb je ook een website met je bedrijf? Ik heb ook al diverse aanbiedingen hier in Belgium gekregen om voor zo'n bedrijf te werken. Voor zon bedrijf? Je bent nu in dienst van de persoon die je chauffeurt of hoe moet ik dat zien?Is het niet gewoon zo dat BattyBoy minder rijke/invloedrijke/blabla mensen chauffeurt dan cent?De ene supermarkt is ook de andere niet.
Cent, wat is het wagenpark van de persoon waar je in dienst van bent? Alleen de Phantom?
Quote from: Wouter 46 on July 06, 2008, 02:46:34 pmCent, wat is het wagenpark van de persoon waar je in dienst van bent? Alleen de Phantom?Mmm, nee. Zoek eens onder Drophead! En, de Phantom is zelfs nog niet gespot!