"De Franse Burger".1- Neem een stuk stokbrood en snij het doormidden2- bestrijk 1 helft met een saus naar keuze3- leg er wat sla en andere rauwe groenten op 4- leg er een hamburger op5- leg er frieten op6- smeer er nog wat saus over7- leg de andere helft van het broodje erop8- eet smakelijk .
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Wat eten we vanavond ?
Quote from: Modena on January 22, 2007, 04:08:45 pmWat eten we vanavond ? Net zuurkool op. De rookworst was lekker.
Krijg je die 2 broden trouwens helemaal alleen op?
Vanavond lekker makkelijk. Ciabattabrood met filet americain pesto + gemalen peper en lenteui. Als toetje Ben & Jerry's.-pic van een lekker broodje met filet americain-"Kijk Cel, lekker he die filet!"
Vanavond lekker makkelijk. Ciabattabrood met filet americain pesto + gemalen peper en lenteui. Als toetje Ben & Jerry's."Kijk Cel, lekker he die filet!"
Sinds een collega van me vreselijk hard heeft staan te na het eten van wat filet americain lust ik dat spul niet meer...