Ik kreeg net telefoon van Tom (voorheen Alfa147) en die kwam vage palen tegen op de A1 van amersfoort apeldoorn bij hmp 67.7 en 70.6. D'r staan iig behoorlijk vage camera's oid op en ze werken op een agregaat... iemand in de buurt die ff foto's kan maken of weet wat het is?
Merk: Lexus Type: IS250 Getest model: Business Klasse: 3. Business+ Gemaakt in: Japan Catalogusprijs: € 37.990,- Leaseprijs1: € 706,- p/m
mannen weet iemand waar ik een voedingspatroon van een F1 coureur kan vinden? google geeft namelijk erg weinig info hierover
hij wil op schumacher lijken
voor een werkstuk voor school ik moet dat doen van de sport leraar omdat ik 2x niet mee kon sporteQuote from: Eddow on November 19, 2006, 02:22:04 pmhij wil op schumacher lijken ow hij verklapt het weer hoor
Kijk en huiver.11 stuks.
Quote from: ferrari_red on November 19, 2006, 02:22:16 pmvoor een werkstuk voor school ik moet dat doen van de sport leraar omdat ik 2x niet mee kon sporteQuote from: Eddow on November 19, 2006, 02:22:04 pmhij wil op schumacher lijken ow hij verklapt het weer hoor Wat een k*t reden Schijt leraren denken dat ze alles zijn
Heb je sport op de IVA ?