Ja jaloers, dat is de emotie die ik bij mezelf aantrof. ik kon het niet omschrijven, die knagende pijn dat ik niet in een pak MOET rondlopen, moet praten met een rollende R op het eind van ieder woord.
@audidude
ik ben er geweest, ken mensen en ik kan daaruit concluderen dat het mijn slag volk niet is, veel te vol van hunzelf en patsen vooral graag het spul van een ander. een mooi voorbeeld is de persoon die onder u staat.
@Nieuw
Ik zeg niet dat ze moeten kunnen sleutelen, maar je verspreekt jezelf op het feit dat je zegt dat een verkoper niet hoeft te sleutelen, ze worden dus wel degelijk vekoper(wat eerder in dit topic werd ontkracht). ik heb niets gezegt over de kwaliteit van de verkopers en of de studenten, ik heb alleen gezegt dat de "Etiquete" om de IVA van zo'n kakker-niveau is dat het niet raar is dat 9 van de 10 de neus ophalen voor de IVA-studenten.
Verder zou ik me niet te druk maken over mijn "jaloezie". want rondrijden in mijn vaders Maserati, patsen met mijn vaders Maserati in mijn Avatar en het constant iedereen erop attenderen dat mijn vader een Maserati rijdt zal ik nooit kunnen, want mijn vader heeft geen Maserati.
jullie zijn wel 2 voorbeelden van "Oh verdraaid!, een dergelijk persoon heeft z'n handgestikte kalfslederen designer schoenen op mijn tedere geslachtsdeel gepositioneerd met een forse neerwaartse kracht"