Pff, wat een gezeik met die Asus Prime. Ik heb vanmiddag zeker vier winkels aan de lijn gehad (Alternate, Coolblue, Yorcom, Mediamarkt), en geen van hen wist een exacte leveringsdatum. Alle vier wisten mij wel te vertellen dat het zeker februari is voordat Nederland weer bevoorraad wordt met die dingen. Het is jammer, dan maar even afwachten.
Mediamarkt heeft als één van de weinige wel de 64GB versie nog op voorraad, en aangezien ik daar toevallig langs kwam, ben ik gelijk maar even binnen gestapt. Nadeel van de 64GB versie is dat hij niet geleverd wordt met het toetsenbord-dock (wat nou juist één van de grote pluspunten is van de Asus Transformer Prime), en die dock ook niet los verkrijgbaar is. Kortom, daar heb je dus weinig aan. Ik heb m nu eindelijk wel live kunnen uittesten, weliswaar zonder dock, maar toch. Degene die bij de Mediamarkt lag was ook al geupdate naar Android 4.0 Ice Cream Sandwich, en het geheel ziet er echt enorm gaaf uit. Mijn vader heeft een iPad 2, en van wat ik nu heb gemerkt, doet die Asus Prime zeker niet onder aan de iPad als het gaat om de snelheid. Dit werd natuurlijk al bevestigd door vele reviews, maar altijd prettig om het zelf live te testen.