Quote from: Bassen on December 27, 2011, 12:09:10 amQuote from: Mw on December 27, 2011, 12:07:39 amEven de OP uitgebreid Nog een paar oudere graag, anders ga ik me bemoeien met de gaande discussie die echt weer met twee maatstaven gevoerd word.Ik zal zo voor je kijken, even tandjespoetsen
Quote from: Mw on December 27, 2011, 12:07:39 amEven de OP uitgebreid Nog een paar oudere graag, anders ga ik me bemoeien met de gaande discussie die echt weer met twee maatstaven gevoerd word.
Even de OP uitgebreid
Quote from: Jaggie on December 27, 2011, 12:05:59 amQuote from: M.deJong on December 26, 2011, 11:58:16 pmMensen nog leuke plannen voor Oud en Nieuw? Disneyland Parijs.Oke dat is wel nice. Vroegaah ooit is geweest toen ik klein was. Wil er ooit nog wel een keer naar toe. Verder kijken wat er te spotten/fotograferen valt?
Quote from: M.deJong on December 26, 2011, 11:58:16 pmMensen nog leuke plannen voor Oud en Nieuw? Disneyland Parijs.
Mensen nog leuke plannen voor Oud en Nieuw?
He Mb, ben je wel eens in het Klokgebouw geweest?
Quote from: M.deJong on December 27, 2011, 12:08:25 amQuote from: Jaggie on December 27, 2011, 12:05:59 amQuote from: M.deJong on December 26, 2011, 11:58:16 pmMensen nog leuke plannen voor Oud en Nieuw? Disneyland Parijs.Oke dat is wel nice. Vroegaah ooit is geweest toen ik klein was. Wil er ooit nog wel een keer naar toe. Verder kijken wat er te spotten/fotograferen valt?Nou bij Disneyland is volgens mij niet veel te spotten. En in Parijs in deze tijd van het jaar ook niet. We zitten ook nog 2 dagen in Parijs zelf maar volgens mij is het erg rustig daar. Wel ff in parking Foch kijken natuurlijk!
Ik zeg niets want het zal toch wel weggehaald worden.... Daarom post ik maar een porsche die ik laatst tegenkwam voor Bassen
Je weet maar nooit;) Altijd leuk de onverwachte dikke top spots. Al zal in Foch het niet onverwacht zijn. Dat is net zoiets als de Ring of bepaalde gebieden in London dat je weet dat je wat diks ziet.
Ook een mooie Porsche wheheGolf 1 V8
Quote from: Huib. on December 27, 2011, 12:13:20 amHe Mb, ben je wel eens in het Klokgebouw geweest?Nope. Niet mijn type feestjes daar haha.
Quote from: Mb on December 27, 2011, 12:15:20 amQuote from: Huib. on December 27, 2011, 12:13:20 amHe Mb, ben je wel eens in het Klokgebouw geweest?Nope. Niet mijn type feestjes daar haha.Ah oké. 28 Januari is daar Awakenings maar weet niet of het een vette locatie is...
Quote from: Jaggie on December 27, 2011, 12:13:58 amQuote from: M.deJong on December 27, 2011, 12:08:25 amQuote from: Jaggie on December 27, 2011, 12:05:59 amQuote from: M.deJong on December 26, 2011, 11:58:16 pmMensen nog leuke plannen voor Oud en Nieuw? Disneyland Parijs.Oke dat is wel nice. Vroegaah ooit is geweest toen ik klein was. Wil er ooit nog wel een keer naar toe. Verder kijken wat er te spotten/fotograferen valt?Nou bij Disneyland is volgens mij niet veel te spotten. En in Parijs in deze tijd van het jaar ook niet. We zitten ook nog 2 dagen in Parijs zelf maar volgens mij is het erg rustig daar. Wel ff in parking Foch kijken natuurlijk!Je weet maar nooit;) Altijd leuk de onverwachte dikke top spots. Al zal in Foch het niet onverwacht zijn. Dat is net zoiets als de Ring of bepaalde gebieden in London dat je weet dat je wat diks ziet.
13 jaar en Pink Floyd luisteren? Ik heb opeens weer hoop in de jeugd