13 jaar en Pink Floyd luisteren? Ik heb opeens weer hoop in de jeugd
Mag topless hier wel eigenlijk?
Lol, links onder.
Quote from: Stratos on December 22, 2011, 10:14:26 pmMag topless hier wel eigenlijk? Gelukkig zijn er handen uitgevonden die het een en ander kunnen bedekken
"Haha ik was een keer de Spyder aan het platen. Loopt iemand langs die zegt: haha die auto kan jij toch nooit betalen. Dus ik: wilt u er anders even in zitten, dan zal ik hem open doen voor u.."
Die zanger Rinus, tering wat een kneus Geef die vent en dat wijf eens snel een spuitje.
Dito, verhalen van Mark móet je gewoonweg lezen; puur omdat die dude vol met genialiteiten zit.
Quote from: Jaggie on December 22, 2011, 09:25:37 pmT-Mobile - Altijd Samen Gouden Loeki voor de beste reclame van dit jaar.Mooi. Dan hoop ik morgen op gebak feest en een kaartje van Ali b Winnaar?
T-Mobile - Altijd Samen Gouden Loeki voor de beste reclame van dit jaar.
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee
Quote from: Martijn on December 22, 2011, 08:06:20 pmDie zanger Rinus, tering wat een kneus Geef die vent en dat wijf eens snel een spuitje.Ok, heb het aan hem doorgegeven via msn dat hij een spuitje moet halen.
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.