Ah dat is fucked man. Ik heb vannacht voor het eerst sinds 3 weken goed geslapen, 11 heerlijke uren. Komt denk ik omdat ik tentamens had. Niet zo dat ik er dan in bed echt aan lag te denken, maar waarschijnlijk was ik er onbewust wel mee bezig.
Dat is wel beter voor je dan! Had al eerder gelezen dat je kut sliep ja, maar wel nice dat het nu over is.
Had eerst echt fucking erg last van stress voor tentamens. Helemaal niks voor mij om gestresst te zijn, ben juist altijd heel relaxed, ook met alledaagse shit enzo. Maar heb een jaar lang echt heel veel shit niet gehaald op school, dus al mn zelfvertrouwen was op een gegeven moment echt helemaal weg. Vlak voor de tentamens was ik echt fucking zenuwachtig, trillende handen, mn hart klopte als een gek. En als er op een tentamen 1 vraag was waarbij ik begon te twijfelen, sloeg mn hoofd meteen op slot van oh fuck dit wordt weer een onvoldoende. Heb het nu door een cursus wel een beetje onder controle, maar het speelt dus nog wel in mn hoofd mee waardoor ik niet kan slapen. 3 weken tentamens, 3 weken kut slapen. Tentamens voorbij en ik slaap meteen weer goed. Dat kan geen toeval zijn

Voelde me eerst wel een beetje fagboy dat ik zo'n cursus ging doen, maar heeft me wel echt geholpen