13 jaar en Pink Floyd luisteren? Ik heb opeens weer hoop in de jeugd
Quote from: Dave on December 10, 2011, 06:33:18 pmQuote from: Ferry on December 09, 2011, 10:06:16 pmben vandaag geweest, was er leuk! kwam nog dave-jan-autogespot tegen in de pakeer garage, zegt die, beneden staat niks hoor ben ik net al geweest. nou, dr stond genoeg hij was vast bang dat we ook die auto's zouden spotten hahaOh dat vind ik knap dat je mij bent tegengekomen Als ik er niet was Ik vind het knap dat je dan auto's hebt gespot terwijl je er niet was. Bij de spots van donderdag staat namelijk davejan-autogepsot. Die spots zullen er dan af moeten vrees ik.
Quote from: Ferry on December 09, 2011, 10:06:16 pmben vandaag geweest, was er leuk! kwam nog dave-jan-autogespot tegen in de pakeer garage, zegt die, beneden staat niks hoor ben ik net al geweest. nou, dr stond genoeg hij was vast bang dat we ook die auto's zouden spotten hahaOh dat vind ik knap dat je mij bent tegengekomen Als ik er niet was
ben vandaag geweest, was er leuk! kwam nog dave-jan-autogespot tegen in de pakeer garage, zegt die, beneden staat niks hoor ben ik net al geweest. nou, dr stond genoeg hij was vast bang dat we ook die auto's zouden spotten haha
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee