1 naam, 1 gedachte
Ik hoef niet te praten met iemand met een iPhone, die voelen zich alleen maar beter dan de rest
Yeah, ingeschreven voor de Carbage Run 2012#7651 - De Wasberennu nog opzoek naar een auto..
Lelijk Hok.
Melding maken doet van ''KevinW_ Kevin Westhoeve@AnthonyRNL zou je even willen melden dat ik een permanente ban heb gekregen?''
Quote from: Estoque on November 01, 2011, 12:00:28 pmdagwaarde mag 500 euro zijn. maar kijk maar eens naar vorige edities.. die auto's kosten nooit 500 euro. en we willen de bus daarna voor het uitgaan gebruiken... Als we mee doen is dat in een Bmw (voorkeur voor een touring), flink strippen voor gewicht reductie.
dagwaarde mag 500 euro zijn. maar kijk maar eens naar vorige edities.. die auto's kosten nooit 500 euro. en we willen de bus daarna voor het uitgaan gebruiken...
Quote from: ArnoldH on November 01, 2011, 12:07:52 pmQuote from: Estoque on November 01, 2011, 12:00:28 pmdagwaarde mag 500 euro zijn. maar kijk maar eens naar vorige edities.. die auto's kosten nooit 500 euro. en we willen de bus daarna voor het uitgaan gebruiken... Als we mee doen is dat in een Bmw (voorkeur voor een touring), flink strippen voor gewicht reductie.Strip jezelf dan ook weg, zwaargewicht
Neem dan een voorbeeld aan mij. Ik ben al aan de lijn!