Voor school ben ik bezig om een website te maken. De website wil ik laten gaan over auto fotografie.

Daarvoor heb ik wat foto materiaal nodig dat ik van jullie mag gebruiken voor mijn site.
Ook al komt de site niet online toch mag ik geen foto's gebruiken zonder toestemming van degene die de foto gemaakt heeft. Het is alleen een opdracht voor school. (Dat mee gaat tellen voor het examencijfer) Nu ben ik niet zo goed in het maken van foto's als de meeste hier. Daarom is mijn vraag, willen jullie je beste foto's die jullie gemaakt hebben van auto's, evenementen, etc. dan hier posten zodat ik die kan gebruiken voor mijn site. Graag op het formaat van 800x600px. Hoeveel foto's maximaal? Nog geen maximum omdat ik nog niet weet hoeveel ik er binnen zal krijgen. Vermeld ook even de plaats, type en eigen naam erbij.
Over de foto's die ik heb wil ik er om de zoveel tijd er een paar uitlichten met een stukje tekst. Ook om een beetje vulling te krijgen van de site heb ik toch wel een aantal foto's nodig.
Alvast bedankt!