Ziet er goed uit! Nog plannen met de Alfa voor dit jaar?
Wilde misschien een uitlaatsierstukje en mooie wielen voor in de zomer.
Maar aan de andere kant wil ik weinig/niets aan een auto verder uitgeven. Als 'ie maar rolt.
Even aankijken in het voorjaar, want ik heb wel nieuwe zomerbanden nodig eigenlijk.
Ik geloof dat ik nog nooit heb gereageerd in dit topic dus bij deze maar: mooie wagen Kees! Zo zou ik em ook best voor de deur willen hebben staan 
De foto's van Luuk zijn ook mooi! Al moet ik wel zeggen dat ze allemaal wazig zijn maar misschien ligt dat aan feesboek.
Dat ligt inderdaad aan Facebook. Onderaan dit bericht even via een fatsoenlijke hosting.
Hoe rijdt zo'n alfa? Pittig? Ben stevig aan het overwegen om een alfa 159 sportwagon 1,9 te pakken!
Ja prima, rijdt gewoon zoals een 'kleine' auto hoort te rijden. Oké hij is alweer bijna 10 jaar oud dus het kan altijd beter. Maar rij-eigenschappen zijn eigenlijk zoals we van de bekende Duitse merken gewend zijn. Kwaliteit interieur ook.
Qua verbruik merk je wel dat het om een oudere motor gaat. Qua prestaties kom je lekker vlot mee.
Op de zaak rijd ik wel eens 159 sportwagon. Zitten wel hele brede banden onder, maar dat ding rijdt compleet anders dan mijn 147. Hoop dat je deze foto kan zien:

Posbank moet ik ook maar eens wat foto's maken, ziet er erg mooi uit daar.
Daar kan je je lekker uitleven inderdaad, zie hier.
Ik had dit topic nog niet gezien Kees, maar leuke auto. Hoe bevalt ie tot op heden, en waarom juist deze auto?
Dankje!
Auto bevalt goed! Ik verbruik gemiddeld 9 op 100, dat is aan de hoge kant. Maar dat komt voor het grote deel aan mijn rijstijl en korte ritten. Met 120km/h haal ik gemakkelijk 7 op 100.
Reparaties zijn een kapotte thermostaat en een versleten achterwisser (je moet dan die complete arm vervangen bij een 147). Verder pas wat olie bijgevuld.
Pics op normale kwaliteit: