May 24, 2012, 09:49:47 pm

Author Topic: Spotlight: Mk.  (Read 1152 times)

Donar

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Laidback Luuk
    • View Profile
    • Autogespot
Spotlight: Mk.
« on: October 10, 2011, 03:31:42 pm »
Er is weer een week voorbij, en dat betekent tijd voor een nieuwe Spotlight*O*
Elke week is er iemand van het forum aan de beurt die antwoord geeft op een aantal informatieve en leuke vragen!
In deze editie zien we: Mk.

Naam: Mart Hilgenberg
Leeftijd: zestien jaartjes jong nogmaar!  :bassie:
Beroep/Opleiding: Havo 4.. (Met TL diploma op zak :Y)
Hobby's: Uitgaan, Relaxen en auto's spotten uiteraard! Maar toch gaat mijn keuze meer uit naar filmen!
Vervoersmiddel: een (na een jaar) nogsteeds goed werkende Giant Urban! (wat best een prestatie is)
Wat is het snelste wat je ooit met een auto gereden hebt: Porsche 944 Turbo, turbo druk op z'n hoogst en de 280 aantikken op de autobahn richting Nürburg! Wel op de bijrijder stoel jammergenoeg :P
Favoriete automerk: Moeilijke vraag. Ik heb een voorliefde voor BMW's, maar dan met name de E46 M3 (ook CSL) en E36 M3 (ook GT) Terwijl ik ook gek ben van Ferrari en Lamborghini! Over Porsche nog niet eens gesproken  :D vanalles wat dus!
Spotambitie: Mee mogen in een supercar voor een heel weekend overal heen waar ik maar wil! En alles filmen als een soort van Vlog! Het gaat me niet om spots te uploaden, maar de plezier eromheen! Een LP670-4 of 599 GTO spotten in Winterswijk zou ook ongelofelijk gaaf zijn!
Ben je een actieve spotter: euh, Ja dacht het wel! Elke zaterdag probeer ik toch even de tijd te doden en Winterswijk door te fietsen om mooie auto's te vinden!
Topspot: twee jaar geleden een LP640, schrok me de pleuris toen ineens dat gevaarte langs kwam! Ongelofelijk gaaf om je (van dat moment) lievelingsauto te spotten!
Favoriete biermerk: Vanalles wat! Ik lust Grolsch, Heineken, Amstel.. Maar waar toch mijn voorkeur naar uit gaat is een heerlijke Hertog Jan!  :bier:
Favoriete muzieksoort: Hardstyle, House, RnB, Dubstep.. noem maar op! Zolang er maar dikke bass in zit!
Staat op het forum bekend om: Geen idee om eerlijk te zijn, vaak door afleiding typfouten enzo?
Hoe kom je aan je forumnaam: Ik was hiervoor vaak bezig met het tunen van pixelcars.. na een soort van come-back bij dat forum heb ik mijn naam verandert in Mk. Toen had het nog geen betekenis, ja de M staat voor Mart. Dat stond vast! Maar de K had geen betekenis, totdat ik ineens een sjonniebak tegen kwam met een raamsticker waarop stond: AutoKreationz, dus heb ik van de 'k' maar 'kreations' gemaakt, en zo is ook het watermerk ontstaan!
Aantal dagen verbannen: Helemaal in het begin een weekje volgensmij? Door niet luisteren naar de regels, dubbele spots uploaden, neppe auto's, k*tkwaliteit etc.
Wat vind je van het forum: Geweldige plek waar veel vriendschappen uit opgebouwd worden! Ik heb gemerkt dat hier echt een humor niveau ligt die zo droog is als de sahara! En laat dat nou net mijn type humor zijn! :')
Hoe is mijn liefde voor auto's ontstaan: Toen ik net zindelijk was heeft mijn vader het me een beetje geleerd: Elke auto die passeerde moest ik raden! Waar dan namen uitkwamen als: Vlovlo (Volvo) en Afla lomo (Alfa-Romeo)
Als je €50.000 mocht besteden aan een nieuwe auto in Nederland, welke zou jij dan kopen: Een nieuwe? hmm, dan word het moeilijk. Ik ga dan toch voor een tweedehands M3 CSL!
Welk land heeft jouw voorkeur, als het gaat om producerende automerken: Italië en Duitsland doen het allebei fantastisch! Technieken blijven maar vooruit gaan, en designs worden steeds gewaagder en mooier!
Hoe ben je op AG terecht gekomen: Ik kwam bij een jongen in de klas, wat later een erg goede maat van me werd. Hij vertelde me dat hij met o.a. zijn broer vaak door het dorp ging fietsen op zoek naar mooie auto's, ik mocht een keer mee.. en zo is het balletje gaan rollen! Inmiddels als heel wat schijfruimte versleten, ook camera's gingen er wel doorheen!
Hoe, denk je, zal het spotten de komende jaren gaan veranderen: Spotters worden steeds jonger en kopen ook steeds betere cameras. (Dat verhaal heeft echt iedereen of niet? :+ ) Ook hoop ik dat sommige spotters meer over auto's zullen weten, want sommigen uploaden een Audi A6 (waar alle badges etc. notabene nog op zitten) en zeggen dat het een RS6 is!
Favoriete plek om te gaan spotten: Nürburgring! Maar dan voor het filmen!
Welke camera gebruik je tijdens het spotten: de Sony Cybershot DSC H50 voor fotografie, en de JVC Everio GZ-HM300 voor het filmen  :)
Mooiste ervaring mbt AG: Meerijden met superdikke bolides, mensen leren kennen en ga zo maar door! Het is gewoon een geweldige hobby om te hebben, dat autospotten! Mede dankzij Autogespot!

Tenslotte nog enkele dilemma's:
Posten of spotten: Spotten. Posten doe ik sowieso vrij weinig op AG.  :{ meestal zijn we met meer man, dus maken de rest foto's en ben ik degene die filmt
Coupé of cabriolet: Allebei. De coupé heeft zijn charmes door de lijnen van de auto die duidelijk zichtbaar gemaakt worden. Maar de cabriolet is heerlijk in de zomer, en geeft toch meer het exotische gevoel van een auto.
Formule 1 of voetbal: Formule 1! Heb echt totaal niets met voetbal    :L
Ferrari of Lamborghini: Both. LP670-4 SV en uiteraard de 599 GTO! Super machines! Maar tussen die twee moet ik toch voor de 599 GTO gaan!
Maybach of Rolls Royce: Rolls Royce Gohst met Mansory onderdelen! _O_
BMW, Audi, of Mercedes: BMW. Dat mag wel duidelijk zijn..   8-)
Circuitauto of straatauto: Straat. Circuit auto's zijn geen zak aan. mensen komen het nooit te zien tenzij ze naar een circuit gaan, en de mooiste wegen op aarde zijn er om gereden te worden met een straat auto.
Handbak of automaat: Handbak, omdat je dan zo heerlijk in enkele versnellingen kan overtoeren voordat je schakelt!
Één goede foto, of vijf slechte foto's: Een Goede uiteraard. Vijf slechte heb je helemaal niets aan, en één goede foto kan nog leiden tot een leuk Flickr objectje of achtergrondje voor je pc.
Spotvakantie of chillvakantie: Feestvakantie is geen optie? balen zeg!  :+ Dan toch maar spotvakantie. Ik kan echt totaal niet stilzitten!
Auto's of Vrouwen: Vrouwen :lief: Is er ooit wel eens iemand geweest die een ander antwoord gaf?
Boobs of Butt: Boobs AND Butt! Combineren, hou 'k wel van!  ;)
Loungen of feesten: Feesten! Goede muziek, en dan lekker losgaan!
In de volgende Spotlight:The Godfather van de Nederlandse Autospotters m.b.t filmen, en zelfs bekend persoon op Facebook; Jorrie2! (Jorrik!)

In de vorige edities zagen we:
Martijn | Mr Mister | Appeltje | Maarten | Cel | Mark Nauta | Pterps | Boink | Emil | Adam! | Josh | db | DavkeG | Kees | Jasper | Ghost | Donar | Basje | Bart-Nega | Glenn N. | Leon.| Ziggy | AnshoB | Robin Veere | Jurvie | Davidio | Karsten | Pony | Ernst | Denniske | tom.deam | Brabus | AnthonyR. | PieterF | Richard | Thomax92 | Buysie | Joenes | Thizzle | Mb | LOWrider_NL | KevinArieDB | WaddinxveenGespot | Warmond-Crew | Chahine | Rudii Man | Wesley | Micheal | Big Bol | Jaggie| RobinW | Laurens92 | Roy. | Thomas Groenhuijsen | Hardstyler | Erik | Jorrik | CvdZijden | Ender | Nieuw | Joris.Z | RenR | Nielsa3c | Sir Henry | Bart van Lierop | Teun | Jeremy | Frank34 | Wouter | Victor-J | JM | Sander | Sandros | Rogue | Diederik | Rody | Paul23 | Gijs. | Hengelocrew | PimmesJP | Joeri!Leferink | I-Go | Neel | Pentium | Bassen | Carbonkneus | Jorn | Laura | Eddow | Emil | GijsSpierings | Stoove28 | Polygoon | Egzon | ArnoldH | WillemIII | Frank-92 | Mw | Papiertje | Laurens. | Arnoud. | WouterEnKoen | Sturrus | Deora | Rene95 | Japper | SvenA | BirdofPrey | Gert-JanS |N.Beekers | Destroyer-GT | Mauro van Zoeren | SupercarFan | DragonDriver | Mr.Keitaroyoshida | FBHengelo | Rawprinter-Thijs| Adam! | Karsten | Dave-Jan-Autogespot | Fiorano | Axèl | T.D. | ThoMaster | Venom1000 | Richard. | Thijs. | AnshoB | AnthonyR | MarkNauta | Sovereign001 | ThomasB | Jerrik | Huib. | R.Arends | JoëlD | 300CE |
JDMark | Jeroen B. | Willem Rodenburg | BmwRon | Stratos| Mauro van Zoeren |

werkendam gespot

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
    • Flickr
Re: Spotlight: Mk.
« Reply #1 on: October 10, 2011, 03:54:02 pm »
Aangenaam kennis te maken :+ Lekker lang en leuk stuk trouwens. :iza:

Thomas.

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #2 on: October 10, 2011, 03:59:18 pm »
:W
Zelf ook 16, TL-diploma, en nu Havo-4  :P
Leuk lang stuk om te lezen!

JoostM

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #3 on: October 10, 2011, 05:05:34 pm »
Hoi Mk. :W
erg leuk stukje Mart!

Stratos

• Testkonijnen
  • Porsche 911 Turbo Driver
  • *
  • I'll see you on the dark side of the moon.
    • View Profile
    • Flickr - Kevin Westhoeve
« Reply #4 on: October 10, 2011, 05:10:01 pm »
Hoi! :W :W
Erg leuk en uitgebreid stukje om te lezen!
Oo|==\/==|oO
Quote from: Thijs.
13 jaar en Pink Floyd luisteren? Ik heb opeens weer hoop in de jeugd :+
Flickr | Spots | F40

Nielsdj

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • Jaguar XK
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #5 on: October 10, 2011, 05:24:11 pm »
Leuk stukkie, lekker uitgebreid, en leuke foto ^O^

stoove28

• BMW M3 Driver
  • .:BMW M3 e30:.
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #6 on: October 10, 2011, 05:41:15 pm »
Hehe eindelijk je stukje! :P

Die broer kun je ook wel Stoove28 noemen. :+

JoostSchouten

• Ford Focus ST Driver
    • View Profile
    • Rallymedia.nl
« Reply #7 on: October 10, 2011, 06:16:44 pm »
Erg gave foto!

Mister Design

• BMW M3 Driver
  • COLONEL 23
    • View Profile
« Reply #8 on: October 10, 2011, 08:21:07 pm »
Geweldig stukje!

RR Ghost met Mansory onderdelen.  _O_

Emil

• Baas
  • Frontpage-crew
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #9 on: October 10, 2011, 08:42:37 pm »
Prima stukje! :W

Estoque

• Testkonijnen
  • BMW M3 Driver
  • *
  • "Der Meister"
    • View Profile
« Reply #10 on: October 10, 2011, 09:01:13 pm »
Gohst?

leuk stukje
LIKE A BOSS!!! Ge-ni-aal! jij bent mijn held van AG, Amen!! ^O^

ArnoldH

• Aston Martin Vanquish S Driver
  • I'm drifting away...
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #11 on: October 10, 2011, 09:04:35 pm »
Hoi Mart,

leuk stuk!

Wat vind je van het forum: Geweldige plek waar veel vriendschappen uit opgebouwd worden! Ik heb gemerkt dat hier echt een humor niveau ligt die zo droog is als de sahara! En laat dat nou net mijn type humor zijn! :')
+1 :')

Mk.

• Renault Megane RS Driver
  • ϟƘƦI||ΣX
    • View Profile
    • Youtube Channel!
« Reply #12 on: October 10, 2011, 10:35:17 pm »
Thanks voor de positieve reacties heren! :D

@Estoque, jaa.. Kijk daar sta ik dus om bekend. De kleine typfoutjes :P

Rene

• Porsche 911 Turbo Driver