Ik vind dat er in de SC vaak serieuze vragen voorbij komen en heb zelf ook geregeld vragen over meningen etc en vind dat er wel een serieus topic mag zijn hierover.
ik was eerst van plan hem in de Fun Stuff te zetten, maar School en fun is voor sommige als water en vuur. dus daarom hier.
---------------------------------------------------------------------------------------
Zelf kom ik dan direct met mijn eerste vraag, ik moet voor het vak Redesign een magazine maken. dit magazine word 1x afgedrukt en word beoordeeld. het mag over alles gaan want het gaat meer om het design ervan.
Mijn idee:
Classic Stance - Klassiekers & Styling
in dit blad, van 20 bladzijdes, wil ik een paar items plaatsten met betrekking tot klassiekers en stance etc. nu had ik al 3 items maar heb een 4e nodig voor op mijn voorpagina:
- Golf MK1 - Youngtimer in beeld(hierin de geschiedenis bij het ontstaan, en een paar punten van aandacht bij aanschaf etc)
- Projectlog Opel C kadett - Een project log over mijn eigen kadett, mijn leraar vond dat ik er iets van mezelf in moest stoppen omdat het onderwerp mij aangaat.
- Wielstanden - hierin wil ik uitleggen van Bagged / Static en Flush hellaflush etc.
nu wil ik nog een item, iemand een leuk idee waar best veel informatie over te vinden is, en foto's uiteraard.
iemand een idee, zolang het maar met klassiekers of stance te maken heeft.
als het magazine af is(3 weken) zal ik het resultaat in pdf hier plaatsen..