May 24, 2012, 09:39:54 pm

Author Topic: Het Schooltopic - Huiswerk / Spijbeltechnieken / strafwerk -  (Read 5986 times)

Estoque

• Testkonijnen
  • BMW M3 Driver
  • *
  • "Der Meister"
    • View Profile
Het Schooltopic - Huiswerk / Spijbeltechnieken / strafwerk -
« on: October 04, 2011, 03:35:22 pm »
Ik vind dat er in de SC vaak serieuze vragen voorbij komen en heb zelf ook geregeld vragen over meningen etc en vind dat er wel een serieus topic mag zijn hierover.

ik was eerst van plan hem in de Fun Stuff te zetten, maar School en fun is voor sommige als water en vuur. dus daarom hier.

---------------------------------------------------------------------------------------

Zelf kom ik dan direct met mijn eerste vraag, ik moet voor het vak Redesign een magazine maken. dit magazine word 1x afgedrukt en word beoordeeld. het mag over alles gaan want het gaat meer om het design ervan.

Mijn idee:
Classic Stance - Klassiekers & Styling

in dit blad, van 20 bladzijdes, wil ik een paar items plaatsten met betrekking tot klassiekers en stance etc. nu had ik al 3 items maar heb een 4e nodig voor op mijn voorpagina:
- Golf MK1 - Youngtimer in beeld(hierin de geschiedenis bij het ontstaan, en een paar punten van aandacht bij aanschaf etc)
- Projectlog Opel C kadett - Een project log over mijn eigen kadett, mijn leraar vond dat ik er iets van mezelf in moest stoppen omdat het onderwerp mij aangaat.
- Wielstanden - hierin wil ik uitleggen van Bagged / Static en Flush hellaflush etc.

nu wil ik nog een item, iemand een leuk idee waar best veel informatie over te vinden is, en foto's uiteraard.
iemand een idee, zolang het maar met klassiekers of stance te maken heeft.

als het magazine af is(3 weken) zal ik het resultaat in pdf hier plaatsen..
LIKE A BOSS!!! Ge-ni-aal! jij bent mijn held van AG, Amen!! ^O^

Polygoon

• Klassiekermods
  • Lamborghini Gallardo Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
Re: Het Schooltopic - Huiswerk / Spijbeltechnieken / strafwerk -
« Reply #1 on: October 04, 2011, 03:38:19 pm »
Iets over een evenement/wedstrijd/rally ofzo?

Belgen zijn dus niet zo dom als men zegt :+

Estoque

• Testkonijnen
  • BMW M3 Driver
  • *
  • "Der Meister"
    • View Profile
« Reply #2 on: October 04, 2011, 04:10:08 pm »
ben de laatste tijd niet bij een evenement geweest waar ik iets over kan schrijven...

Polygoon

• Klassiekermods
  • Lamborghini Gallardo Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #3 on: October 04, 2011, 04:32:33 pm »
ben de laatste tijd niet bij een evenement geweest waar ik iets over kan schrijven...

Ah, je moet het zelf geschreven. Dat is iets anders.

Belgen zijn dus niet zo dom als men zegt :+

bart van lierop

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #4 on: October 04, 2011, 07:15:30 pm »
Artikel in de trand van kleine dingen die heel veel doen met het uiterlijk? Zoals bijvoorbeeld gele koplampen, een kofferklep zonder logo's of de juiste velgen? :)
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's. :P

Slv

• BMW M3 Driver
    • View Profile
« Reply #5 on: October 04, 2011, 07:17:42 pm »
Heh, handig topic. Iemand nog ideeën voor mij? Moet een product produceren en zelf op de markt brengen. Omdat je het zelf moet maken/of een veranderen aan het product aanbrengen moet het simpel en makkelijk te maken zijn. Ook moet het niet te duur zijn, want het budget is slechts een paar tientjes. Zat zelf te denken aan een filmapp o.i.d. dat je simpel kunt zien welke films er draaien in de bios. Iemand nog suggesties, of weet hoe je zo'n app kunt maken? :)

@ Estoque

Idee van een magazine is zeker goed, ook mooi dat je je eigen auto er in kunt gebruiken. Mss dat je er een soort van aanbodpagina in kunt doen? Dus op MP wat mooie auto's zoeken en deze er in zetten?

Mister Design

• BMW M3 Driver
  • COLONEL 23
    • View Profile
« Reply #6 on: October 04, 2011, 07:39:17 pm »
Ik kan je niet helpen, maar in ieder geval een goed topic!  :Y

Estoque

• Testkonijnen
  • BMW M3 Driver
  • *
  • "Der Meister"
    • View Profile
« Reply #7 on: October 04, 2011, 08:56:23 pm »
He goede ideeen allemaal.

vind dat kleine toevoegingen deel wel leuk bedacht. heb net een reactie terug van egzon dat ik een paar van zijn foto's(uiteraard met vermelding van naam) mag gebruiken. dus wil ook een impressiepagina maken van allerlei meetings van afgelopen zomer.
eerste opzet van de cover heb ik al. ik heb mijn kadett erbij gezet omdat ik niets anders had. maar deze vervalt, komt wel in het magazine, maar niet op de cover.

Victor-J

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • Zwolle
    • View Profile
« Reply #8 on: October 05, 2011, 01:31:50 am »
Heb je zelf toevallig niet wat foto's van een van deze stijlen? Of je plaatst een stukje dat het Stance etc overal over de wereld gedaan word.

Estoque

• Testkonijnen
  • BMW M3 Driver
  • *
  • "Der Meister"
    • View Profile
« Reply #9 on: October 05, 2011, 01:33:39 am »
nee, heb ik niet.

ik wil over 2 pagina's de verschillende soorten wielstanden uitleggen. beetje ala princiepe wat egzon in z'n sig heeft staan... en daar de juiste voorbeelden van etc..

hier de cover: http://issuu.com/rutgerplegt/docs/classicstance1
Herrinner: mijn kadett verdwijnt van de cover en komt een andere auto voor terug.
« Last Edit: October 05, 2011, 01:38:35 am by Estoque »

ThomasB

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
    • http://www.autogespot.com//viewcars.php?spotter=hengelospotcrew
« Reply #10 on: October 05, 2011, 01:01:05 pm »
Ziet er echt goed uit man !
They call it home, i call it house !

KoenM

• Porsche 911 Turbo Driver
  • KoenM
    • View Profile
« Reply #11 on: October 05, 2011, 08:54:32 pm »
Ik moet voor een opdracht jaarverslag verschijnselen bij bepaalde begrippen zoeken.

Echter kom ik bij de begrippen uncertainty (onzekerheid) en Routiness (routine) nietverder..

Heeft een van jullie een idee waar ik naar kan zoeken waaruit blijkt dat het bedrijf met die bepaalde begrippen te maken heeft?

Steef

• Renault Megane RS Driver
    • View Profile
« Reply #12 on: October 05, 2011, 08:57:14 pm »
nee, heb ik niet.

ik wil over 2 pagina's de verschillende soorten wielstanden uitleggen. beetje ala princiepe wat egzon in z'n sig heeft staan... en daar de juiste voorbeelden van etc..

hier de cover: http://issuu.com/rutgerplegt/docs/classicstance1
Herrinner: mijn kadett verdwijnt van de cover en komt een andere auto voor terug.

Weet niet of ze er veel waarde aan hechten, maar voor het nette zou je "poets tips" rechtsonderin even moeten vervangen door "poetstips"
Ziet er voor de rest goed uit!
Steef, wij wonen nu eenmaal dichterbij, dus moet je er maar rekening mee houden dat wij eerder zijn met uploaden

Sturrus

• Corvette C6 Z06 Driver
  • Photoshoot M3 E92
    • View Profile
« Reply #13 on: October 05, 2011, 08:59:37 pm »
Ik moet voor een opdracht jaarverslag verschijnselen bij bepaalde begrippen zoeken.

Echter kom ik bij de begrippen uncertainty (onzekerheid) en Routiness (routine) nietverder..

Heeft een van jullie een idee waar ik naar kan zoeken waaruit blijkt dat het bedrijf met die bepaalde begrippen te maken heeft?
Onzekerheid kan je misschien iets over de gevolgen van de crisis iets vertellen/zoeken (sommige bedrijven hebben een grotere onzekerhied om hun targets te halen omdat ze spullen verkopen waar particulieren eerder op bezuinigen).
Bij routine misschien iets over een fabriek met lopende band of zo? Of misschien iets met samenwerking of zo. Kan je ook wel onder routine verstaan denk ik.

KoenM

• Porsche 911 Turbo Driver
  • KoenM
    • View Profile
« Reply #14 on: October 05, 2011, 09:07:27 pm »
Samenwerking is wel een sterke ja  :Y
Eens even kijken of ik daar wat over kan vinden.