Leuke mg, stuk opgeknapt met die zwarte accenten.
btw, heb je een open pijp van voor naar achteren of gewoon een daytona met einddemper,
Lijkt een beetje hierop zeker? kwa geluid...
Mg Tf - Daytona ehxaust
Dat klinkt naar niets, precies een tafelpoot die wat over en weer beweegt.
Ik heb een daytona uitlaat met mijn katalysator vervangen in een straight pipe. Maar hou er rekening mee dat mijn wagen op motorisch gebied compleet ook veranderd is wat een enorm andere klank geeft aan het geluid. De wagen dat jij laat zien is ook een MGTFen wss puur standaard. Schel klinkt ie niet van mij, veel zwaarder. Als je rondkijkt op youtube vind je hier en daar wel wat filmpjes maar echt optrekken doet het allemaal niet.
Eerder dit meer van geluid:
Dat is CJJ, persoon dat ik uit engeland ken. Zijn mgf heeft dus ook de daytona gemonteerd maar met sportkatalysator. Klinkt goed, maar er is een aardig verschil tussen een decat gemonteerd en een sportcatalysator. De sportcatalysator klinkt vrijwel tot normaal (zoals normal met catalysator) maar als ie warm wordt bove de 90 graden, dan hoor je pas wat. Bij decat is het van koud al veel luider en bij warm nog veel luider. Veel mensen doen de uitlaat dan weg omdat het niet meer bescheiden is.. Ik vind hem dan juist episch.
@DKK,
nee was een vrouw in bmw 1serie..