Topic heb ik laten afvegen, nu is het tijd om met een verse lei te beginnen!
Bij aankoop:

De MGF specificaties van die periode, niet veranderd, puur standaard was eigelijk al enorm indrukwekkend.
0-100kph: 7,5 seconden
topsnelheid: 210kph (some say, it will do 245 kph on gps)
Nu:

0-100kph: rond de 6,5 seconden
topsnelheid: 242kph op gps en moeten remmen door idioot die zonder pinken op mijn baan kwam(gaat nu niet zoals een porsche in 1,2,3 naar die snelheid maar hij haalt het)
De wagen trekt gewoon gigantisch hard door van 0-170kph.
Doet enorm veel wagens in hun gat bijten, zelf verschillende Abarth's naar huis gereden, oude porsches enz. Mensen zoals Polygoon van het forum kunnen ook weten dat hij enorm veel lawaai maakt en wss ook het luidste van het forum is. Gene zever, true story.
Veranderingen die aan de wagen gedaan zijn?- Lotus Motor van Elise S1
- Lotus aka the ferrari versnellingspook
- Chrome versnellingsstaaf/stok (waar de lotus bol opzit)
- Carbon transmissietunnelwrap-> gefaald. Vond het resultaat enorm tuning achtig-->> terug zwart gespoten.
- Binnenkant van de deuren opnieuw plastic was in eind juli al gedaan
- Cockpit tweede laag gespoten (bodem enz)
- Antiroest voor cockpit gespoten
- Laatste stukjes tapijt, isolatie er nog uit
- Banden opgefrist
- Nieuwe sportbougiekabels van eliseshop
- Hetgeen waar veel om vragen: de neus wordt ook gewrapt? Yes! Ben bij de drukker het gaan bestellen, maar omdat het zo'n klein stukje is heeft ie een staal gevraagd waardoor ik het gratis krijg (anders betalen).
- Circuit zolder stickers achter de deuren (zeer klein en wss niet zichtbaar op de foto)
- Sparco tapijten zijn met velcro vastgemaakt waardoor ze niet verschuiven
- k&n Racefilter 57
- Racegasklep 52
- Inlaat 4-2-1
- Custom Build raceuitlaat Daytona
- Decat
- Aangepaste tijden
- Kleppen aangepast
- Verlaagd
- nieuwe remmen gestoken
- Viper streep
- Sportbougies
- Flexipipe is aangepast (zie geen verschil, alleen dat ie vroeger lang was en nu kort)
- Pipercams
- Allemaal nieuwe pakkingen aangezien de helft verbrandt, eruit gevlogen zijn
- Waterpomp is nog steeds in frut aangezien deze praktisch half ontploft is geweest op de baan maar het werkt terug!
- KH Splitter voor downforce en plakken op de baan en sneeuw van de baan te schrapen of babylichaampjes
- ...
En nog veel meer, maar ik kan er niet opkomen..