Zoals de titel al aangeeft, het topic voor alle vragen met betrekking tot auto-onderdelen, autobanden en eventueel zelfs tuningonderdelen.
Ik laat mijn E30 325i Touring volledig reviseren, dat wil zeggen het onderblok, de cilinderkop, de remmen en hij wordt waar nodig gelast en gespoten. Omdat ik alles gewoon direct écht goed wil doen en er voor wil zorgen dat hij echt boven de overige Nederlandse 325 Touring's uitsteekt.
Echter heb ik ook weer geen onuitputtelijke geldbron (die eigenlijk onderhand wel nodig is..) en moet ik ook m'n keuze's maken tussen onderdelen. Dan praat ik over bijvoorbeeld banden, accu's, uitlaten en schokdempers/veerpoten.
Mijn onderstel is van Billstein, mijn einddemper is van Eissenmann en mijn midden demper/kat zijn gewoon origineel BMW, daarop is gelukkig niet bespaard. Echter twijfel ik een beetje bij de banden en de accu bijvoorbeeld.
Ik wil banden met een V codering tot in elk geval 240 km/h. De twee beste banden in mijn ogen zijn dan de BF Goodrich G-Force Sport, die qua prijs/kwaliteit het beste uit komt en de Vredestein Sporttrac 3 die gewoon het beste is. Echter is de Goodridge 50% goedkoper.
Daarom ben ik benieuwd of iemand ervaring heeft met één van deze twee banden.
BF Goodrich G-Force Sport 205/55/R15 88V:

Vredestein Sporttrac 3 205/55/R15 91V:

Daarnaast kan ik een normale Haage Accu kopen, of iets in die trant voor een euro of 50/60 óf ik koop een Bosch Silverline S5005 Accu van €150,00 tot €170,00 en weet dat hij gewoon lang mee gaat en écht goed is.
Iemand toevallig met zo'n accu hier?