"Haha ik was een keer de Spyder aan het platen. Loopt iemand langs die zegt: haha die auto kan jij toch nooit betalen. Dus ik: wilt u er anders even in zitten, dan zal ik hem open doen voor u.."
1 naam, 1 gedachte
Ik hoef niet te praten met iemand met een iPhone, die voelen zich alleen maar beter dan de rest
13 jaar en Pink Floyd luisteren? Ik heb opeens weer hoop in de jeugd
Foto is wel vet, auto doet me dus heelmaal niks
ONTOPIC!!! Prachtige wagen die SLS FAB! Alleen de spoiler mag van mij wel kleiner/weg. Een van de enige tuners die de auto mooier heeft gemaakt imo.
Prachtige wagen die SLS FAB! Alleen de spoiler mag van mij wel kleiner/weg. Een van de enige tuners die de auto mooier heeft gemaakt imo.
Quote from: Jerrik on August 01, 2011, 10:36:22 pmONTOPIC!!! Prachtige wagen die SLS FAB! Alleen de spoiler mag van mij wel kleiner/weg. Een van de enige tuners die de auto mooier heeft gemaakt imo. Jammer dat je sarcasme niet echt eruit springt
Quote from: Jerrik on August 01, 2011, 10:36:22 pmPrachtige wagen die SLS FAB! Alleen de spoiler mag van mij wel kleiner/weg. Een van de enige tuners die de auto mooier heeft gemaakt imo. +1SLS AMG vind ik nou niet bepaald mooi, maar FAB tuning maakt de sls bruter.En dat kon die in mijn ogen wel gebruiken. Vooral die oranje is echt vet!