http://www.autogespot.com/nl/viewimages.php?id=c847223062011220251
Deze spot mag eraf, omdat ik betere foto's heb geüpload. Mijn vraag is: is de melding van gisteren bij jullie binnengekomen?
Want vanochtend bleek dat ik de spot nog steeds kon melden. Terwijl dat maar één keer kan, als het goed is.
Even snel matige foto's uploaden en dan DIRECT melden nadat hij op de site staat = niet relaxt en niet de bedoeling. Zie ook de regels.
- Heb je net een spot geupload en heb je een foutje gemaakt door bijvoorbeeld de verkeerde foto's, beschrijving, volgorde of watermerk te kiezen? Jammer maar eigen risico. Minimaal 3 dagen wachten tot je nieuwe foto's er op zet. Scheelt dubbel werk!
Jammer dat je gelijk van het negatieve uitgaat.
Ik was nl. niet tevreden over de eerste foto, en wou een foto waarop de remklauwen beter te zien zijn. Dus het was zeker niet mijn bedoeling de spot veilig te stellen.
Ik heb alle foto's ook in één keer gemaakt. Heb dus niet eerst vijf foto's gemaakt, ze geüpload, en daarna pas de rest van de foto's gemaakt.
Bovendien: het gebeurt niet vaak dat ik een spot voor de tweede keer upload. Meestal ben ik na 1 keer uploaden wel tevreden over de foto's, maar deze keer dus niet.