May 24, 2012, 08:10:22 pm

Author Topic: The Summer Fair Rally 2011  (Read 1507 times)

nieuw

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
Re: The Summer Fair Rally 2011
« Reply #15 on: June 25, 2011, 01:50:00 pm »
Zondag arrangement
-   Ontvangst
-   Rally
-   Entree The Summer Fair
-   Luxe lunch buffet
-   Prijsuitreiking
-   Goodiebag

Prijs: € 195,-

Kosten vallen wel mee?
Voor wat je voor het bovenstaande rijtje krijgt vind ik het tochwel wat duur hoor. Goodiebag is gewoon sponsoring. De andere twee prijzen kan ik nogwel begrijpen, maar 200 euro voor alleen een rally en toegang tot dat event en een lunch vind ik toch wat te veel van het goede.

Big Bol

• Mercedes SLR Mclaren Driver
  • Bmw M3 CSL
    • View Profile
    • http://www.thomasbol.nl/
« Reply #16 on: June 25, 2011, 02:02:14 pm »
Zondag arrangement
-   Ontvangst
-   Rally
-   Entree The Summer Fair
-   Luxe lunch buffet
-   Prijsuitreiking
-   Goodiebag

Prijs: € 195,-

Kosten vallen wel mee?
Voor wat je voor het bovenstaande rijtje krijgt vind ik het tochwel wat duur hoor. Goodiebag is gewoon sponsoring. De andere twee prijzen kan ik nogwel begrijpen, maar 200 euro voor alleen een rally en toegang tot dat event en een lunch vind ik toch wat te veel van het goede.
Het weekend arrangement vind ik wel mee vallen, is met overnachting.
Hahahaha, typ in bij Google 'hooverhand', kijk bij afbeeldingen en dan 2e pagina :')

Like a Bol

nieuw

• View Profile
« Reply #17 on: June 25, 2011, 02:11:01 pm »
Ja dat gaat nog wel idd, maar ik woon er een paar km vanaf dan ga je daar echt niet tukken. Prijs voor alleen zondag is gewoon te duur. Want je betaald indirect voor een overnachting die je niet hebt.

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #18 on: June 25, 2011, 03:29:09 pm »
He, dan ga je toch niet?

nieuw

• View Profile
« Reply #19 on: June 25, 2011, 03:49:50 pm »
Wees gerust, ik ga ook niet :) Maar als het goedkoper was geweest was ik wel gegaan.

JWD

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #20 on: June 25, 2011, 10:26:17 pm »
Altijd dat gezeur over de prijs, geen wonder dat er maar zo weinig Nederlandse deelnemers zijn aan de Gumball.
Zelfs de 35 euro voor de Supercardrive werd hier al over gezeurd, de daadwerkelijke deelnemers hoor je er niet over en geven zelfs aan meer te willen betalen voor een dergelijk evenement.

On topic, ben zeker geïnteresseerd de M5 SS heeft Noordwijk dit jaar helaas nog niet gezien dus misschien deze keer maar eens :).

-Edit Laat dat misschien maar zitten, de inschrijving is verzonden, mijn wederhelft vond het ook een prima idee.  :holland:
« Last Edit: June 25, 2011, 10:34:30 pm by JWD »

nieuw

• View Profile
« Reply #21 on: June 26, 2011, 08:43:00 am »
Altijd dat gezeur over de prijs, geen wonder dat er maar zo weinig Nederlandse deelnemers zijn aan de Gumball.
Grappig dat je dat zegt, alsof het dus alleen aan geld zou liggen. Dat denk ik niet. De Gumball is toch wel iets apparts wat ook een appart soort publiek aantrekt. De mensen die hieraan deelnemen zijn om zijn minst merkwaardig te noemen. Auto´s die in beslag genomen worden omdat mensen gedrogeerd achter het stuur zitten of omdat mensen onrechtmatig aan het geld gekomen zijn. Ik denk dat zelf als je mijn pa geld zou geven om mee te doen aan de gumball dat hij nog steeds absoluut niet mee zou willen doen. Ik zie hem namelijk echt geen week tussen de drugssnuivende ordi´s in varkenspakken. Nou zullen er vast ook een paar gewone mensen meedoen, maar het merendeel van de deelnemers is toch wat merkwaardig. En dat is juist de aantrekkingskracht van die hele rally om te gaan kijken, kijken wat dat stel mafketels dit jaar er nou weer van gemaakt hebben. Maar ik zou er zelf ook absoluut niet tussen willen rijden als deelnemer.

Altijd dat gezeur over de prijs.
Zelfs de 35 euro voor de Supercardrive werd hier al over gezeurd, de daadwerkelijke deelnemers hoor je er niet over en geven zelfs aan meer te willen betalen voor een dergelijk evenement.
Over de prijs, dit is gewoon marktwerking. Wat is de vraag? Wat is het aanbod? Met dit soort ritjes vis je uit een relatief kleine vijver want maar een relatief klein deel van de bevolking heeft zo'n auto en daarnaast is maar een klein deel van de mensen met zo'n auto geinteresseerd om in hun vrije tijd nog een rit te rijden. Dat zie je ook aan het feit dat vaak dezelfde auto's op dit soort events komen. De vraag is dus niet zo gek hoog. Als je dan kijkt naar het aanbod. Dit aanbod is groot. Als je wilt kan je elk weekend wel aan iets mee doen. Je kan zelfs wel 2 dagen per week ermee bezig zijn, er zijn zoveel ritten en events. En de meeste worden gewoon door iemand georganiseerd met zelf een mooie auto en doen dat geheel belangenloos. Gewoon gezellig een stuk rijden met z'n allen en vooral gezellig praten. En ik heb het idee dat mensen die dit soort ritten organiseren geen flauw idee hebben van die andere ritten en events die allemaal achter de schermen door mensen geheel belangeloos worden georganiseerd (waarvoor hulde!) en daardoor zichzelf uit de markt prijzen. Als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen een rit met 60 ferrari's waar we onderweg op een afgesloten circuit zullen rijden waar normaal gesproken niemand ooit mag of kan rijden wat niets of relatief weinig kost of zo'n rit die voor 1 dag 195 euro (pp?) kost waarvoor je alleen een rit en een "luxe lunch" krijgt en toegang tot een event, nouja dan is de keuze snel gemaakt. En het mag dan duidelijk zijn waar in dit geval de voorkeur naar uit gaat.

AnthonyR

• Testkonijnen
  • Bugatti EB110 Driver
  • *
  • Renault Sport
    • View Profile
« Reply #22 on: June 26, 2011, 03:02:40 pm »
Onzin dat je zegt dat merendeel van de Gumballers merkwaardig is.. Laten er nou 3 á 4 auto's dit jaar in het nieuws gekomen zijn omdat ze onder invloed waren of vanwege andere legubere reden. Als je dat nou kon onderbouwen snapte ik het wel.

Verder sluit ik me wel aan dat Gumball echt niet iedereen z'n style is.

Prijs vind ik overigens ook wel meevallen, wat kan je tegenwoordig nog doen voor die paar 100 euro.

Marcel

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #23 on: July 04, 2011, 01:54:09 pm »

Prijs vind ik overigens ook wel meevallen, wat kan je tegenwoordig nog doen voor die paar 100 euro.
195 euroknallers kopen
4x naar de hoeren
3x je benzinetank volgooien
78 bier kopen

De Friezen Crew

• BMW M3 Driver
  • "I Drive in Monaco"
    • View Profile
« Reply #24 on: July 04, 2011, 02:16:28 pm »
Helaas ik ben dan in Monaco.
Lijkt mij een leuk event

nieuw

• View Profile
« Reply #25 on: July 04, 2011, 02:39:47 pm »

195 euroknallers kopen
4x naar de hoeren
3x je benzinetank volgooien
78 bier kopen
Whahahahahaha :D

Willem Rodenburg

• Golf 4 GTI Driver
  • **
    • View Profile
« Reply #26 on: July 09, 2011, 10:02:00 am »
Heeft iemand een idee wat voor auto's er gaan komen.
En wat wordt onder "rally" verstaan?
Want daar gaat het tenslotte voor mij om.  :P