Iemand antwoord op mijn vragen? Ik wil dus vooral graag de moderne supercars goed bekijken en fotograferen, stilstaand en rijdend.
Is voor de eerste keer dat dit wordt gehouden, ik gok dat er vooral veel sjonnies op af zullen komen, er zullen echter ook sportauto´s staan. Daar mag je volgens mij bij komen. Of je ze stilstaand kan fotograferen hangt van de drukte af.. Als het druk is lopen er steeds mensen voor je lens namelijk. De sportauto´s mogen 30 minuten vrij rijden, langs de baan mag je dan niet staan, maar je kan vanaf de tribune kijken of in de bochten zitten er gaten in de hekken. Als je van getunede golfjes en subaru´s houdt zou ik gaan, hou je er niet van dan zou ik niet gaan. Als ik zou moeten betalen was ik ook niet gegaan, want ik houd zelf totaal niet van tuning. Meestal zijn dagen als de ferrari rijtraining dagen veel leuker, dan is er veel minder publiek en veel mooiere auto´s, daarnaast is het gratis toegankelijk en kan je misschien nog een rondje mee over het circuit. Maar misschien vind je het wel een een leuk event.. Met het ov is het prima te bereiken, gewoon de trein vanaf haarlem naar zandvoort nemen en dan kan je lopen naar het circuit.