Bij deze bied ik met pijn in het hart mijn impreza aan.
Wegens uitbreiding van mijn bedrijfje rijd ik steeds meer kilometers en ik heb meer ruimte in mijn auto nodig.
Ik ga dus opzoek naar een leuke diesel. Stuk minder spannend, maar het is niet anders.
Het betreft hier de GT-Turbo uit het jaar 2000. 3 maanden voor het einde van de productie kwam deze wagen van de band rollen. één van de laatste dus.
er staat 170.xxx op de teller. Echter heb ik deze auto verzorgt alsof mijn leven er vanaf hing.. De foto's spreken voor zich.
Vorige week zijn alle riemen + spanrollen vervangen.
In de zelfde week ook de olie van het blok + versnellingsbak ververst + koelvloeistof. Olie verversen van het blok gebeurd ieder 7000km.
nieuw gekochte 17" ROTA velgen die van RareRims afkomen.
Forge Dumpvalve
ECUtek door mark verhoeven. Hij zit nu op een veilige 275pk.
Wiellagers voor vervangen bij Broekauto te waalwijk
Compleet open uitlaat van Magnex, originele uitlaat word uiteraard mee geleverd.
Alle gele knippers zijn vervangen voor JDM units. Geen goedkope aftermarket troep van Autostyle, maar echt STi producten uit Japan.
Koni verstelbare set er onder, geweldige wegligging!!
Klasse 3 alarm.
Andere remmen: Carbone Lorriane RC5+ blokken en Sandtler schijven.
Een kleine greep met al het geld dat ik er in heb gestopt. Het is geen tuning object met tupperware, dit is zoals een nette impreza hoort te zijn. Blok loopt bijzonder mooi.
Zowel de eigenaar hiervoor als ik zijn beide echte tour rijders. een keertje tussen gas geven is leuk, daar heb je zo'n wagen voor, maar echt knallen doe ik nooit.
Liever rij ik rustig met het raampje open en geniet van de roffel die deze auto te gehore brengt. Wil je dus geen afgetrapte auto dan is dit je impreza.
Pas bij olie temp. van 80 graden kom ik boven de 3000 toeren, daarvoor altijd eerst héél rustig warm rijden.
bij aankomst altijd 1,5 tot 2 min uit laten draaien en uiteraard nooit iets anders dan Euro98 er in gedaan.
Foto's :

Vraagprijs: 8.000,-
M.v.g.
Thijs v. Wijk