@ karsten
Ik vond het museum wel nice, met de oude F1 auto's. Straatauto's waren idd minder boeiend.
Ja nee inderdaad, dat stuk was erg gaaf. Dat gedeelte waar alle F1 wagens stonden incl. de bekers, was echt indrukwekkend! De klassiekers/f1 wagens beneden ook nog wel.
Boven was alleen 599XX, F40, 458 Italia, 360 Barchetta, SA Aperta, Zo'n oud hok, 275 en een Dino.. vond dat wel 'tegenvallen'
Was voor mij iig een van de vetste vakanties die ik heb gehad, ook omdat ik wat auto's ben tegengekomen die ik nog nooit eerder had gezien.
Wat heb jij precies gedaan? En was het toevallig met school?
Voor mij ook, was echt supergaaf!
Was inderdaad met school, 'studiereis' vanuit de studievereniging.
Vrijdag tot vrijdag in Bologna geweest. Vrijdag t/m zondag was er geen planning, dus lekker terras gezeten, bier gedronken, pizza gegeten etc. (jammer genoeg wel wat regen). Maandag bij Maserati geweest, daar kregen we een rondleiding in de fabriek wat zeer zeldzaam is, enorm gaaf om te zien! Alle bezoeken waren trouwens 's ochtends, dus smiddags nog erg veel Corona's op in de zon!
Dinsdag bij Ducati geweest, rondleiding in de fabriek en het museum.
Woensdag Maranello, jammer genoeg geen Ferrari fabriek maar wel in het museum, daar ook nog even met een Scuderia rondgereden, bij Fiorano gekeken, reden een 599 mule apparaat en een 458 rond.
Donderdag Lamborghini fabriek (Aventador lijn

) en museum, daarna wat gegeten in Sant'Agatha en taxi genomen naar Pagani. Dit heb ik zelf geregeld buiten de groep om. Het was de bedoeling hier heen te gaan maar 'dat paste niet in de planning' nou dan regel ik het zelf wel!

Dus wij zijn daar met 8 man geweest. Huayra gezien
Nja gewoon geweldige week dus!