Nordschleife - 20832 meters that separate the men from the boys
Quote from: Jorn. on May 02, 2011, 03:49:47 pmQuote from: Jeroen B. on May 02, 2011, 03:49:06 pmQuote from: Adam! on May 02, 2011, 03:45:50 pmWij hadden Sniper en Roos gezien die aan het vechten waren in Amsterdam Haha te grappig Ik was gister rondje toeren met een vriend, dacht ik laten we ff door Laren rijden.Zat hij op het terras en met welke auto wassie? 1x raden De golf?Nope, voorruit je mag nog een keer raden
Quote from: Jeroen B. on May 02, 2011, 03:49:06 pmQuote from: Adam! on May 02, 2011, 03:45:50 pmWij hadden Sniper en Roos gezien die aan het vechten waren in Amsterdam Haha te grappig Ik was gister rondje toeren met een vriend, dacht ik laten we ff door Laren rijden.Zat hij op het terras en met welke auto wassie? 1x raden De golf?
Quote from: Adam! on May 02, 2011, 03:45:50 pmWij hadden Sniper en Roos gezien die aan het vechten waren in Amsterdam Haha te grappig Ik was gister rondje toeren met een vriend, dacht ik laten we ff door Laren rijden.Zat hij op het terras en met welke auto wassie? 1x raden
Wij hadden Sniper en Roos gezien die aan het vechten waren in Amsterdam
christijan albers
http://www.dumpert.nl/mediabase/1464541/f39c552f/hondjes_pesten_voor_gevorderden.htmlGa stuk hier
Quote from: leferink on May 02, 2011, 04:04:00 pmchristijan albers Had die ook niet de GTO bij Munsterhuis gekocht?
Weten ze eigenlijk wel zeker dat ze Bin Laden hebben. Hussein had ten slotte ook heel veel dubbelgangers.En het lijkt me sterk dat ze in 10 uur een DNA-test hebben afgerond. Zal mij eigenlijk wel benieuwen of 't hem echt is.
Wel knap gemaakt die gif. ik zie niet echt een moment waar het 'verkeerd' gaat
Quote from: Rene on May 02, 2011, 04:18:04 pmWeten ze eigenlijk wel zeker dat ze Bin Laden hebben. Hussein had ten slotte ook heel veel dubbelgangers.En het lijkt me sterk dat ze in 10 uur een DNA-test hebben afgerond. Zal mij eigenlijk wel benieuwen of 't hem echt is.De TwinTowers zijn ook neergehaald door Bush