LolIk was nog eerder dan Wouter Ik moest voor mijn werk in Zwolle zijnik heb em om 11.55 gespot met mijn Nokia 6120 gelijk op mijn laptop gezet en geüpt.Ontopic
De Friezen Crew; Ongelofelijke KUT.
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
De Friezen Crew; Ongelofelijke KUT. Tuurlijk is die nog niet geupt. Iedereen zit je te fucken, maar als je daar te dom voor bent dan weet ik het ook niet meer. Zo klaar, duidelijk, punt uit. ONTOPIC!!!!
Quote from: Chahine on May 10, 2011, 08:38:21 pmQuote from: De Friezen Crew on May 10, 2011, 08:36:58 pmmij gaat het niet om de spot, maar om de kwaliteit in zwolle?Zodat jij hem kan uppen ja ja, we weten het al.ow dus jij bent lekker cijfertje spotter?
Quote from: De Friezen Crew on May 10, 2011, 08:36:58 pmmij gaat het niet om de spot, maar om de kwaliteit in zwolle?Zodat jij hem kan uppen ja ja, we weten het al.
mij gaat het niet om de spot, maar om de kwaliteit in zwolle?
Was da nou voor foto man! Kom op he Bij de naam "Ansho" verwacht ik wel een zekere kwaliteit!
Quote from: De Friezen Crew on May 10, 2011, 08:39:30 pmQuote from: Chahine on May 10, 2011, 08:38:21 pmQuote from: De Friezen Crew on May 10, 2011, 08:36:58 pmmij gaat het niet om de spot, maar om de kwaliteit in zwolle?Zodat jij hem kan uppen ja ja, we weten het al.ow dus jij bent lekker cijfertje spotter? Julien, als jij het bent vind ik de opmerking van de kwaliteit jammer, want je antwoord zelf niet op mijn vraag of ik een Cl3 over mag nemen. Jullie hadden die in de parkeergarage gespot, en ik had hem op de parkeerplaats buiten voor librije's zusje gespot. Kwaliteit was sterk beter. Maar antwoord van jouw? Ho maar.
Quote from: Rawprinter-Thijs on May 10, 2011, 08:43:33 pmWas da nou voor foto man! Kom op he Bij de naam "Ansho" verwacht ik wel een zekere kwaliteit!Wat is er mis mee dan?Lucht is kut ja, en links stond een dikke paal, dus dan maar zo