@RichardDat ding is ook een keer bij mij op het werk geweest tijdens de Volvo 850 sleuteldag
Quote from: Mb on March 27, 2011, 07:54:41 pmMoet wel een groot struikgewas geweest zijn dan.Ja die Veyron is nog steeds van hem Was wel mooi, we reden achter de Veyron aan naar z'n huis. En hij zei zelf tegen ons. ''Jullie mogen ook wel even binnen kijken'' Toen had ik toch wel even een wooow momentje toen ik naar binnen keek en de EB110 zag staan Quote from: Wouter on March 27, 2011, 07:36:00 pmJammer van je watermerken op je foto's, Willem.Wat kan ik er dan beter aan doen? Ik ben nog een beetje aan het kloten daarmee. Ik hoor graag tips
Moet wel een groot struikgewas geweest zijn dan.
Jammer van je watermerken op je foto's, Willem.
Deze Lambo reed vanmiddag door Loosdrecht, helaas hoorde en zag ik hem te laat. Heb maar één foto kunnen maken en die is onscherp:
Quote from: SvenA on March 27, 2011, 07:06:19 pmDeze Lambo reed vanmiddag door Loosdrecht, helaas hoorde en zag ik hem te laat. Heb maar één foto kunnen maken en die is onscherp:Alpina ernaast? Die lambo zag ik 2 weken terug nog in Den Bosch
Super lens! Heb hem zelf ook. Erg fijn ding
Quote from: Sturrus on March 27, 2011, 08:17:20 pm@RichardDat ding is ook een keer bij mij op het werk geweest tijdens de Volvo 850 sleuteldag Vet!Ik was vandaag in Borculo even wezen kijken bij een meeting van 850 forum, stond serieus spul .Vooral in die kleur oranje echt een waanzinnige auto .