Hmm jammer! 17 april is ook DSS 2011 dus dat gaat jammer genoeg niet lukken.
Je betaald geen 5 euro voor zo'n auto event, maar wel 15 euro voor een event als de autorai ofzo??Terwijl er op ons event leukere auto's staan
Hahaha wie zegt dat wij geen mooie vrouwen hebben
Quote from: Kevin on March 18, 2011, 08:04:58 pmJe betaald geen 5 euro voor zo'n auto event, maar wel 15 euro voor een event als de autorai ofzo??Terwijl er op ons event leukere auto's staan Op de rai krijg je foldertjes van mooie vrouwen. Bij Spring Event van Kevin. Ik zou het wel weten! Ik zit iedergeval in Monaco
17 april wordt ik wakker in Kazachstan
Ik heb er weleens aan gedacht om een doekje en een plantenspuitje met schoonmaakmiddel mee te nemen voor de velgen en logo's.
Hmmm zal ik er ook maar is bij zijn dan
Quote from: Kevin on March 15, 2011, 07:46:44 pmHmmm zal ik er ook maar is bij zijn dan Ik probeer er ook bij te zijn. Moet wel iets anders kunnen verplaatsen dan
Quote from: JeePeeBee on March 29, 2011, 03:28:39 pmQuote from: Kevin on March 15, 2011, 07:46:44 pmHmmm zal ik er ook maar is bij zijn dan Ik probeer er ook bij te zijn. Moet wel iets anders kunnen verplaatsen dan Hey JeePeeBee leuk, kunnen we nog eens samenrijden
het valt helaas op de zelfde dag als de american-sunday 2011. ik zal er dus niet bij zijn, de eigenaar waarmee ik de rit zou rijden gaat naar american sunday en ik ga ook mee.
Steef, wij wonen nu eenmaal dichterbij, dus moet je er maar rekening mee houden dat wij eerder zijn met uploaden