Op verzoek van Kees om hier een topic aan te maken zodat de Sc niet helemaal word vol gespamt met het Focus woord.

Lul hier over je droomauto die je zou willen hebben als je er klaar voor bent.
Wel over haalbare auto's. Kom dus niet aan dat je een Ferrari of Veyron gaat kopen als je 18 bent.Dat doe je maar in het Supercartopic of de SC.
Ik wil een Focus. Ik weet precies hoe of wat ik 'm wil.
Das nog ff door sparen dan 
Ja , maar een Focus is niet waarde vast. Deze is toevallig gloednieuw. Maar als je er een neemt uit 2008 ( uit die serie ) dus nu 3 jaar oud, en over 3 jaar hoop ik me rijbewijs te hebben. Ik hoef niet gelijk een auto te kopen want er staat er hier toch wel een voor de deur.
Dus zeg ik koop over 4 jaar een 7 jaar oude Focus. ( nu 3 jaar oud )
En nu naar Autoscout gaat en kijkt wat een 7 jaar oude Focus kost. Dan begint de goedkoopste met 1250,- en de duurste normale Focus ( geen ST170 of RS ) is 10.000.
Ik blijf gewoon sparen en ik zie het dan wel weer, ik weet wel dat ik niet eerst een andere auto wil voordat ik echt een Focus wil. Dan duurt het maar wat langer voordat er een auto komt.
Zoals Rody al zei; Alles is haalbaar.
Praat hier dus over de auto die je wilt hebben als het zover is, wat je gewoon kan betalen.
Ik kan bij niemand in z'n portemonnee kijken maar ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel.
Lullen maar!