De politie Limburg-Zuid is begonnen met het aanbrengen van sneeuwkettingen onder de patrouillewagens en -busjes.Op veel plaatsen rijden automobilisten zich vast en moeten gesleept worden.De auto's van de politie Limburg-Zuid zijn deels van vierseizoenbanden, deels van winterbanden voorzien. ''Toch hebben we een flinke partij sneeuwkettingen laten komen, die we om te beginnen alvast onder de patrouillebusjes hebben aangebracht.''
ZELDZAAM VEEL SNEEUW IN LIMBURGOp veel plaatsen in Zuid-Limburg ligt meer dan 40 centimeter sneeuw. Dat is een zeldzame hoeveelheid, zegt het KNMI. Het instituut kreeg veel weermeldingen uit de provincie.
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
"Haha ik was een keer de Spyder aan het platen. Loopt iemand langs die zegt: haha die auto kan jij toch nooit betalen. Dus ik: wilt u er anders even in zitten, dan zal ik hem open doen voor u.."
HuuuuuuuyWie weet er de naam van het filmpje van die ferrari die door parijs raced?
Ik wil naar Hanna Movie.
Quote from: Jerrik on December 24, 2010, 11:34:13 amHuuuuuuuyWie weet er de naam van het filmpje van die ferrari die door parijs raced?Bedoel je dat oude filmpje? C'était un rendez-vous.
Morge,BMW eindelijk weer APK gekeurd, en onderdelen vervangen Hij kan er hopelijk weer een jaartje tegenaan!
Quote from: Rawprinter-Thijs on December 24, 2010, 11:42:48 amIk wil naar Hanna Movie. wtf