Quote from: Eddow on December 11, 2010, 05:28:01 pmWaren demo's van Bugatti zelf. Speciaal voor het feest van vanavond. Gisteren aangekomen en gaan morgen dus weer weg Op zondag zijn ze zeker gewoon gesloten? Mooi balen als ze morgen weer weg gaan, had dat ding wel eens in het echt willen zien.
Waren demo's van Bugatti zelf. Speciaal voor het feest van vanavond. Gisteren aangekomen en gaan morgen dus weer weg
"Haha ik was een keer de Spyder aan het platen. Loopt iemand langs die zegt: haha die auto kan jij toch nooit betalen. Dus ik: wilt u er anders even in zitten, dan zal ik hem open doen voor u.."
Quote from: SvenA on December 11, 2010, 05:55:05 pmQuote from: Eddow on December 11, 2010, 05:28:01 pmWaren demo's van Bugatti zelf. Speciaal voor het feest van vanavond. Gisteren aangekomen en gaan morgen dus weer weg Op zondag zijn ze zeker gewoon gesloten? Mooi balen als ze morgen weer weg gaan, had dat ding wel eens in het echt willen zien.Je kan ook gewoon voor de poort gaan bivakeren, kun je hem weg zien gaan
Quote from: Mw on December 11, 2010, 07:12:25 pmQuote from: SvenA on December 11, 2010, 05:55:05 pmQuote from: Eddow on December 11, 2010, 05:28:01 pmWaren demo's van Bugatti zelf. Speciaal voor het feest van vanavond. Gisteren aangekomen en gaan morgen dus weer weg Op zondag zijn ze zeker gewoon gesloten? Mooi balen als ze morgen weer weg gaan, had dat ding wel eens in het echt willen zien.Je kan ook gewoon voor de poort gaan bivakeren, kun je hem weg zien gaan Je ziet hem niet op de trailer weggaan hoor, gaat ws in een onherkenbare vrachtwagen. Zodat je niet weet dat er een bugatti inzit
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren