May 24, 2012, 10:15:54 am

Author Topic: HighSpeedToGermany  (Read 2857 times)

Polygoon

• Klassiekermods
  • Lamborghini Gallardo Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
Re: HighSpeedToGermany
« Reply #30 on: November 17, 2010, 03:03:21 pm »
:) Okee en even voor de duidelijkheid. Wat is de relatie met AG? Dat spotters kunnen komen kijken bij de vertrekplaats en met eigen vervoer er achteraan mogen rijden?

Ze mogen absoluut in Best komen kijken... hier zijn wij in de morgen te vinden als we verzamelen en als we gezamelijk gaan eten om de dag af te sluiten

Dat ze achter ons aan gaan, daar heb ik ook geen problemen mee, maar liever tot de duitse grens. Als we op de nederlandse wegen het gas open trekken heb ik liever ivm veiligheid dat ze niet vol mee gaan. We willen natuurijk niet dat er ongelukken gebeuren.

Natuurlijk zullen we gefotografeerd worden onderweg en er word dr ons als "organisatie"een gezameliijke foto- en filmrportage gemaakt.
Deze reportage zullen we ook naar de AG FP sturen.

Rob, ik vermoed dat je bedoel "op de Duiste wegen het gas opentrekken" ipv Nederlandse wegen...

Als we in Nederland door de tunnels, rijden. Ik bedoel dus wel nederland ;)

Zoals hierboven te lezen hebben we liever niet dat we in Duitsland achtervolgd door blije guppen in Peugot's 205 of dergelijke. Dit zullen ze overigens niet bij houden. We vinden het best dat een stuk ons achterna rijdt om te fotograferen, maar het liefst tot en met de grens met Duitsland, en niet verder.

Mij lijkt het dat ze toch doen wat ze willen :+

Guppi's hebben meestal geen rijbewijs en je rijd ze toch zo zoek op de autobahn. Ik denk dat er gewoon een paar mee naar de ring rijden ...

Belgen zijn dus niet zo dom als men zegt :+

Frank34

• Testkonijnen
  • Porsche 911 Turbo Driver
  • *
  • Ik woon in een krantenwijk.
    • View Profile
« Reply #31 on: November 17, 2010, 03:24:41 pm »
Inderdaad, je kunt niemand verbieden om mee te rijden met de groep. De snelweg is voor iedereen en naast de spotters zullen er vast ook wel andere mensen meeknallen op de autobahn, die kun je ook niets verbieden toch? ;)

“Aerodynamics are for people who can’t build engines.”

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #32 on: November 17, 2010, 03:27:07 pm »
Wel grappig dat iedereen al zo gestresst is.
Er is nog niet eens een datum.

Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

JeePeeBee

• Seat Ibiza FR Driver
  • Corvette C6 2008
    • View Profile
« Reply #33 on: November 17, 2010, 03:45:48 pm »

Gestresst ? Wie is er hier gestresst ? Niemand toch ?
Gewoon een beetje ambiance inbrengen.

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • TROLOLOL
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #34 on: November 17, 2010, 03:49:14 pm »
Zowieso snap ik het nut van het posten hier niet. Er zijn hier toch geen spotters mee gemoeid?

Like me on facebook, if you support my work. :)
Quote from: Martijn
respect voor vrouwen :')
Alle vrouwen zijn hoeren

Sander

• Veyron-nerd
  • Autogespot Crew
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Ik ben fakking oud!
    • View Profile
« Reply #35 on: November 17, 2010, 03:50:26 pm »
Ja ok ambiance.

Het is een leuk initiatief maar allemaal nog erg vaag :)
Ik hoor het wel als er een datum is.
Niet dat ik negatief ben hoor :) Vind het tof dat ie het organiseert.

Zowieso snap ik het nut van het posten hier niet. Er zijn hier toch geen spotters mee gemoeid?

Hij wil graag pics van het evenement hebben. Dus spotters zal ie ook nodig hebben denk ik :)

Quote from: Emil
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen ;) beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen ;) Kimble zegt jullie vast ook wel wat ;) heb ik ook contact mee :)

Polygoon

• Klassiekermods
  • Lamborghini Gallardo Driver
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #36 on: November 17, 2010, 03:51:36 pm »
Wat ik niet snap is wat dit met het goede doel te maken heeft. Of ligt het aan mij. Moeten de deelnemers inschrijvingsgeld betalen ofzo?

Belgen zijn dus niet zo dom als men zegt :+

RobLiempde

• Seat Ibiza FR Driver
  • I Move To You, You Move To Me... You move to 600
    • View Profile
    • R. de Laat Automotive Arts
« Reply #37 on: November 17, 2010, 04:56:02 pm »
Wat ik niet snap is wat dit met het goede doel te maken heeft. Of ligt het aan mij. Moeten de deelnemers inschrijvingsgeld betalen ofzo?

Ik denk dat je het niet goed begrijpt.

Als je goed leest staat er dit:

Ik zal er eerst even wat over uitleggen waarom ik dit wil organiseren. Het is namelijk zo dat ik vorig jaar op 20 Mei mijn neef aan kanker hebben verloren op de veel te jonge leeftijd van 15 jaar. Ik heb vanaf het begin van zijn periode in het ziekenhuis (nu ongeveer 3 jaar geleden) gezegt dat ik een event ga organiseren voor zieke mensen.
Nu wil ik eerst met een aantal auto's naar duitsland toe om toch al een beetje voor te organiseren en dalijk mijn uitendelijke event toch een hoger niveau te geven. Ik wil namelijk niet dat het uiteindelijk een of ander flut event wordt.

Het uiteindelijke event komt wel met goede doelen in contact. Om het zo maar te verwoorden
R. de Laat Automotive Arts
r.delaat-fotografie@live.nl

Voor de fotografie en film van úw auto.

RobLiempde

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #38 on: November 17, 2010, 05:03:46 pm »

Gestresst ? Wie is er hier gestresst ? Niemand toch ?
Gewoon een beetje ambiance inbrengen.

Hier is niemand gestresst. Althans de rijdes niet bij mij weten en de Organisatie ook niet.

Ik hoop dat jullie willen begrijpen dat we het mede door de veiligheid niet op prijs stellen dat we achtervolgd worden door AG leden, in Duitsland. We zullen uiteraard toch wel gefotografeerd worden, en ik vindt het persoonlijk ook wel een beetje zinloos dat mensen op en neer rijden naar de Ring om ONS te kunnen fotograferen.

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #39 on: November 17, 2010, 06:14:37 pm »
:) Het kan aan mij liggen hoor maar ik snap nog niet waarom je je event dan hier post. Je hebt je foto- en videografen eigenlijk al geregeld, je wil niet dat spotters je volgen omdat het niet veilig zou zijn, spotters zijn maar guppen in een 205 en wie er allemaal meedoen is ook niet echt duidelijk. Spotters mogen in Best komen kijken en that's it? Of mogen er ook spotters meerijden als bijrijder?

Afgezien van het feit dat je iets organiseert (want dat is allemaal prima en goed) snap ik de essentie van dit topic niet echt. Misschien kan je dat eens uitleggen want je wil er wel een fp-verslag van? :)
« Last Edit: November 17, 2010, 06:17:07 pm by Jaggie »

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #40 on: November 17, 2010, 06:17:00 pm »
En als ik nou met mijn Jaguar XKR mee wil rijden als AG spottert?

RobLiempde

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #41 on: November 17, 2010, 07:00:02 pm »
:) Het kan aan mij liggen hoor maar ik snap nog niet waarom je je event dan hier post. Je hebt je foto- en videografen eigenlijk al geregeld, je wil niet dat spotters je volgen omdat het niet veilig zou zijn, spotters zijn maar guppen in een 205 en wie er allemaal meedoen is ook niet echt duidelijk. Spotters mogen in Best komen kijken en that's it? Of mogen er ook spotters meerijden als bijrijder?

Afgezien van het feit dat je iets organiseert (want dat is allemaal prima en goed) snap ik de essentie van dit topic niet echt. Misschien kan je dat eens uitleggen want je wil er wel een fp-verslag van? :)

Ze mogen absoluut met een auto achtervolgen. Ik kan ze natuurlijk niet verbieden om mee te rijden; maar ik wil alleen maar zeggen dat ze dat wel moeten doen met auto's die dat kunnen, en natuurlijk niet met uit elkaar vallende auto's of auto's die de snelheid niet aankunnen.

We kunnen ze niet verbieden om ze niet me te rijden. Maar wij hebben persoonlijk als gezamelijke groep ook liever dat we niet belemmerd worden door spotters die moeten fotograferen en filmen, wanneer we gas willen geven op bijvoorbeeld de autobahn.

Ik heb vaak genoeg met speciale bolides mee gereden; om te weten dat je regelmatig wordt gefotografeerd en soms ook gefilmd. Dit is iets wat gewoon standaard te noemen is en al helemaal met deze bolides.
Als je een dag naar de nurburgring gaat; moet je niet speciaal met ons mee rijden om foto's en filmpjes te kunnen maken. Dat wordt voor ons ookvervelend.

RobLiempde

• Seat Ibiza FR Driver
    • View Profile
« Reply #42 on: November 17, 2010, 07:16:23 pm »
Ik zal even vanalles op een rijtje zetten voor de spotters die willen komen kijken:
1. Veiligheid staat absoluut bovenaan die dag. Haal geen gekke dingen uit, bijvoorbeeld als we aan rijden; dat je inneens over de weg rent voor een goede plek om te fotograferen of te filmen.
Er zal vooraf aangegeven worden welke kant we op rijden.
2. Zet auto's er een eindjee vanaf zodat de weg niet geblokkeerd wordt. U kunt ook nog een kijkje nemen bij Vd Akker Audi & Bentley, en er is voldoende parkeergelegenheid op korte loopafstand.
3. Als je wel een stuk ons wilt volgen, haal dan geen gekke caprolen uit in het verkeer. Ik wil niet dat er ongelukken gebeuren omdat er spotters ons wouden fotograferen onder het rijden.

U bent uiteraard van harte welkom om te komen kijken! Maar we stellen het uiterst op prijs dat je jezelf gewoon gedraagd.

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #43 on: November 17, 2010, 07:17:50 pm »
En nu dan een antwoord op de vraag? Je gaat nu alleen in op het aspect veiligheid. :)

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #44 on: November 17, 2010, 07:24:49 pm »
danke