Het kan aan mij liggen hoor maar ik snap nog niet waarom je je event dan hier post. Je hebt je foto- en videografen eigenlijk al geregeld, je wil niet dat spotters je volgen omdat het niet veilig zou zijn, spotters zijn maar guppen in een 205 en wie er allemaal meedoen is ook niet echt duidelijk. Spotters mogen in Best komen kijken en that's it? Of mogen er ook spotters meerijden als bijrijder?
Afgezien van het feit dat je iets organiseert (want dat is allemaal prima en goed) snap ik de essentie van dit topic niet echt. Misschien kan je dat eens uitleggen want je wil er wel een fp-verslag van? 
Ze mogen absoluut met een auto achtervolgen. Ik kan ze natuurlijk niet verbieden om mee te rijden; maar ik wil alleen maar zeggen dat ze dat wel moeten doen met auto's die dat kunnen, en natuurlijk niet met uit elkaar vallende auto's of auto's die de snelheid niet aankunnen.
We kunnen ze niet verbieden om ze niet me te rijden. Maar wij hebben persoonlijk als gezamelijke groep ook liever dat we niet belemmerd worden door spotters die moeten fotograferen en filmen, wanneer we gas willen geven op bijvoorbeeld de autobahn.
Ik heb vaak genoeg met speciale bolides mee gereden; om te weten dat je regelmatig wordt gefotografeerd en soms ook gefilmd. Dit is iets wat gewoon standaard te noemen is en al helemaal met deze bolides.
Als je een dag naar de nurburgring gaat; moet je niet speciaal met ons mee rijden om foto's en filmpjes te kunnen maken. Dat wordt voor ons ookvervelend.