Hallo Forumleden,
Jullie denken nu vast; weer de HSTG topic? Dat klopt. Enkele vonden dat ik hem beter op een ander topic/forum kon plaatsen dus nu wil ik hem onder evenementen plaatsen. Bij dit topic staat ook een klein schemaatje van de dag zelf.
Ik zal er eerst even wat over uitleggen waarom ik dit wil organiseren. Het is namelijk zo dat ik vorig jaar op 20 Mei mijn neef aan kanker hebben verloren op de veel te jonge leeftijd van 15 jaar. Ik heb vanaf het begin van zijn periode in het ziekenhuis (nu ongeveer 3 jaar geleden) gezegt dat ik een event ga organiseren voor zieke mensen. Dit is in principe het zelde concept als de MaartenMemorial en de Droomrit.
Nu wil ik eerst met een aantal auto's naar duitsland toe om toch al een beetje voor te organiseren en dalijk mijn uitendelijke event toch een hoger niveau te geven. Ik wil namelijk niet dat het uiteindelijk een of ander flut event wordt. De dag zelf wil ik wat filmen, en mogelijk wordt er ook gebruik gemaakt van een GoPro camera voor een nog mooier effect. De dag zelf gaat uiteraard ook een beetje voor de gezelligheid, en het rijplezier.
De dag zelf...
- Vertrekken vanuit hoogstwaarschijnlijk Best (langs de A2) richting Roermond.
- Vanaf Roermond rijden we naar Venlo via twee overheerlijke tunnels.
- Via Venlo wil ik de grens over rijden.
-Als we bij Aachen de Autobahn weer opkomen wil ik richting Heerlen rijden. En via Heerlen weer richting Best.
-Om af te sluiten wil ik in Best gaan eten. Dit zal niet bij een MacDonalds zijn (mits u dat liever heeft) maar bij Eetplezier. Dit is een kwalitaria in Best met niet alleen overheerlijke friet, maar ook andere gerechten die niet verkeerd zijn.
Meer van de dag maak ik niet bekend.
Na deze dag krijgt u in de loop van de tijd een cd thuis gestuurd met foto's en filmpjes van deze dag.
Op moment is dit de lijst van auto's die mee willen. Nog niet geheel zeker of deze mee gaan omdat nog geen definitieve datum vast gesteld is:
-Audi R8
-Corvette C6
-Ferrari 430 Scuderia
-Lamborghini Gallardo Superleggera
-Porsche Carrera GT
Mvg,
Rob de Laat