Ok, nadat mijn vorige topic was gesloten omdat er te weinig informatie en foto's stonden, hier een nieuwe met betere info én foto's van de editie van vorig jaar!
Dit jaarlijkse auto-evenement vind plaats in de tuinen van Paleis het Loo in Apeldoorn en is niet te missen door de grote toestroom van klassieke auto's!
Het evenement vind plaats op 2 & 3 September en het evenement is op zowel zaterdag als zondag van 09:30u tot 18:00u open.
Er zijn veel winkeltjes en alles, maar we komen natuurlijk voor de auto's!!!
En die staan er in overvloed. Vooral mensen die fan zijn van klassieke auto's komen hier helemaal aan hun trekken. Elk jaar komen er weer meer en bijzonderdere auto's!
Dit jaar staat Alfa Romeo centraal, maar auto's van Maserati, Ferrari, Bentley, Rolls Royce, Bugatti en noem maar op, zijn er ook te bewonderen.
Het is echt een aanrader om hier naartoe te gaan, ik ben er al 3 jaar geweest en elke keer weten ze weer auto's te strikken die égt bijzonder en zeldzaam zijn! De toegangsprijs is wel €20 euro, die volgens mij vorig jaar goedkoper was, maar daar krijg je wel een hele dag plezier voor!
Hier een aantal foto's van de Concours D'elegance van 2005:
Voor meer foto's of informatie kan je naar
www.concourselegance.com of je voegt mij maar ff toe:
harmenalberts@hotmail.comGroeten