HAHAHA mooi man!! Lachen dat ze dat plaatsen.In de nieuwste Carros staat van mijn op pagina 107 een grote foto. Helaas kan ik hem even niet inscannen omdat ie nog op het adres van mijn ouders binnenkomt en daar dus nog ligt. Wellicht heeft iemand anders hier hem wel al.
geen ander passend topic, maar vond het wel grappig:
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Quote from: Mark Nauta on September 17, 2010, 04:54:10 pmHAHAHA mooi man!! Lachen dat ze dat plaatsen.In de nieuwste Carros staat van mijn op pagina 107 een grote foto. Helaas kan ik hem even niet inscannen omdat ie nog op het adres van mijn ouders binnenkomt en daar dus nog ligt. Wellicht heeft iemand anders hier hem wel al.Welke auto?
Quote from: Emil on September 17, 2010, 05:01:45 pmQuote from: Mark Nauta on September 17, 2010, 04:54:10 pmHAHAHA mooi man!! Lachen dat ze dat plaatsen.In de nieuwste Carros staat van mijn op pagina 107 een grote foto. Helaas kan ik hem even niet inscannen omdat ie nog op het adres van mijn ouders binnenkomt en daar dus nog ligt. Wellicht heeft iemand anders hier hem wel al.Welke auto? Een zwarte 997 Turbo.
Quote from: jayjay297 on September 17, 2010, 04:38:21 pmgeen ander passend topic, maar vond het wel grappig: Ha vet zeg! Heb hem voor me liggen
Max Cooper. hoe ik hem ken? Ben beetje een contactenwereld aan het opbouwen beetje mezelf tussen de rijke gasten proppen Kimble zegt jullie vast ook wel wat heb ik ook contact mee