February 05, 2012, 09:14:40 pm

Author Topic: Supercar Drive  (Read 8819 times)

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
    • Kgroot.nl Automotive Photography
Re: Supercar Drive
« Reply #15 on: July 21, 2010, 09:22:58 am »
Wat ik mij ook al afvroeg met H&R is: Waarom wordt het altijd in het grootste gat van Nederland gehouden? Naar Boskoop toe was het openbaar vervoer best lastig en dat zou hier ook wel het geval zijn. Waarom niet gewoon in de stad, dan trek je nog eens veel meer bezoekers ook. (Alhoewel dat niet altijd in het voordeel hoeft te werken)
vorige keer eindigden we in Nesselande daar was het zo druk dat je amper meer van de auto's kon genieten :+
En je bent natuurlijk afhankelijk van mensen die hun terrein beschikbaar stellen

Richard.

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
  • RichardBrunsveld.nl
    • View Profile
« Reply #16 on: July 21, 2010, 09:28:31 am »
Klopt, dat bedoelde ik ook met dat het ook in je nadeel kan werken, maar de organisatie wilt dat maar al te graag denk ik zo, ook logisch.

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
« Reply #17 on: July 21, 2010, 09:30:10 am »
groot publiek is prima!
Absoluut niks mis mee..
Maar het moet ook niet te druk worden

Lappy

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #18 on: July 21, 2010, 10:11:29 am »
Ik wil graag wat toevoegen op de startpost. edit: startpost aangepast

Op 29 Augustus presenteert Clear Treatment en JD Customs in samenwerking met Heaven and Rides de eerste editie van de Supercar Drive. Tijdens deze dag rijden de deelnemers vanaf Baarn via een geweldige route naar Bergschenhoek waar geld opgehaald zal worden voor Orange Babies middels een veiling.

Voor dit evenement is een website gemaakt (www.supercardrive.nl), hier kunt u meer informatie lezen over het evenement. Ook is het mogelijk om u online in te schrijven, meer te weten te komen over Orange Babies en meer.

Wij hopen u te mogen verwelkomen tijdens deze bijzondere dag!

bron: www.clear-treatment.nl

De Supercar Drive is een besloten evenement, als er interesse is kunnen we een mooie plaats voor jullie reserveren.
« Last Edit: July 21, 2010, 11:31:23 am by Lappy »

omiel

• Fiat Panda Driver
  • Broem broem
    • View Profile
« Reply #19 on: July 21, 2010, 01:50:16 pm »
Ik krijg er altijd jeuk van als er zonodig een goed doel aan een toeritje moet hangen. Ik voel me helemaal niet schuldig om lekker een middagje doelloos rond te toeren en een halve tank benzine op te branden. Ik heb een aantal automatische incasso's lopen voor o.a. Unicef en Oxfam, en ik geef altijd royaal aan collectes. Ik heb geen zin om dan op een vrij, ontspannen middagje nog eens een keer geconfronteerd te worden met goede doelen geleur. Organiseer volgende keer gewoon een lekker toertochtje met aan het eind ergens wat te eten en drinken en wat ouwehoeren. Ik denk dat veel meer mensen dat waarderen. En dan staan er op de site onder het kopje media ook nog van die mooie foto's van arme afrikaanse aids weesjes met daaronder plaatjes van Ferrari's, Bugatti's en ander exorbitant spul. Sorry hoor, maar dat vind ik een beetje krom en triest.
« Last Edit: July 21, 2010, 01:52:44 pm by omiel »

Ruud

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
  • Baas Boink 8-)
    • View Profile
    • Autogespot
« Reply #20 on: July 21, 2010, 02:25:07 pm »
+1, stick to the normal :) Er zijn al zat stichtingen ritten weet ik veel wat.. Alsof het zonder niet interessant is.. Neem als voorbeeld DSS. :) Grote opkomst zonder goed doel ;)

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
« Reply #21 on: July 21, 2010, 02:35:21 pm »
ach het is toch leuk om een goed doel te steunen.
Zal het enthousiasme van het Sophia kinderziekenhuis nooit vergeten toen we die cadeau's brachten :)
En het is niet verplicht he om het goede doel te steunen..

Lappy

• Peugeot 206 Driver
  • *
    • View Profile
« Reply #22 on: July 21, 2010, 02:41:04 pm »
Ik krijg er altijd jeuk van als er zonodig een goed doel aan een toeritje moet hangen. Ik voel me helemaal niet schuldig om lekker een middagje doelloos rond te toeren en een halve tank benzine op te branden. Ik heb een aantal automatische incasso's lopen voor o.a. Unicef en Oxfam, en ik geef altijd royaal aan collectes. Ik heb geen zin om dan op een vrij, ontspannen middagje nog eens een keer geconfronteerd te worden met goede doelen geleur. Organiseer volgende keer gewoon een lekker toertochtje met aan het eind ergens wat te eten en drinken en wat ouwehoeren. Ik denk dat veel meer mensen dat waarderen. En dan staan er op de site onder het kopje media ook nog van die mooie foto's van arme afrikaanse aids weesjes met daaronder plaatjes van Ferrari's, Bugatti's en ander exorbitant spul. Sorry hoor, maar dat vind ik een beetje krom en triest.
Omiel, ik respecteer en begrijp je mening.

Het is een weloverwogen besluit geweest van ons om Orange Babies te steunen als goed doel.

Een vriend van mij spaart zijn salaris op om met enige regelmaat ontwikkelingswerk te kunnen doen in Afrika (Op dit moment in Burundi). De verhalen die hij vertelt over hoe mensen daar moeten overleven zet je aan het denken. Na een aantal cliënten te hebben gesproken kwam Orange Babies bijzonder positief naar boven om te steunen.
De volledige (100%) opbrengst van de veiling die wordt georganiseerd gaat naar dit goede doel toe.

Sommige mensen willen graag leuke spullen kopen, waarmee ze ook nog eens het goede doel steunen, anderen nemen daar aanstoot aan.
Uiteindelijk ben je vrij om te doen en laten wat je wilt. Deelnemen of niet, meebieden of niet.

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
« Reply #23 on: July 21, 2010, 02:50:25 pm »
beter had ik het niet kunnen uitleggen :)

omiel

• Fiat Panda Driver
  • Broem broem
    • View Profile
« Reply #24 on: July 21, 2010, 03:32:22 pm »
Ik bedoel het overigens ook niet negatief. Ik vind het prima als er aan de medemens gedacht wordt. Ik begrijp eerder de combinatie toerrit - goed doel niet.

Ik schat dat iedere deelnemer die dag minstens 300 km rijd (thuis - Baarn - Bergschenhoek - en weer naar huis) en dat het gemiddelde verbruik 1 op 6 zal zijn. Bij 100 deelnemers en een benzine prijs van 1.50 per liter zal er die dag voor 7500,- euro aan benzine opgestookt worden. Ik vraag me af of de opbrengsten voor het goede doel zo hoog zullen zijn. Dit soort acties levert volgens mij in relatieve zin bijna altijd een negatief rendement op en dat vind ik jammer.

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
« Reply #25 on: July 21, 2010, 03:43:40 pm »
Dat is natuurlijk afwachten..
Als je dit ziet:

waren de cadeau's voor het Sophia kinderziekenhuis na ons vorige evenement

Eddow

• Autogespot Crew
  • Pagani Zonda F Driver
    • View Profile
    • Autogespot!
« Reply #26 on: July 21, 2010, 05:12:30 pm »
Even een vraagje. Wat krijg ik voor die 30 euro als ik me inschrijf? Ik kan het ook nergens vinden op de site?

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
« Reply #27 on: July 21, 2010, 05:24:29 pm »
Daar komt nog meer info over!
In ieder geval een top dag!

omiel

• Fiat Panda Driver
  • Broem broem
    • View Profile
« Reply #28 on: July 21, 2010, 07:50:05 pm »
Wat is overigens de ondergrens van een "supercar". Want ik heb natuurlijk best zin om mee te rijden.

Kevin

• Koenigsegg CCX Driver
  • youtube.com/kgrootnl
    • View Profile
« Reply #29 on: July 21, 2010, 08:37:25 pm »
Daar gaat onze ballotage commissie over.
Daar doe ik dus geen uitspraken over omdat dit niet tot mijn taak behoort.
Ik zou zeggen schrijf u in ieder geval in dan krijgt u z.s.m. bericht.