Zou helemaal geweldig zijn als de Zonda komt
Nordschleife - 20832 meters that separate the men from the boys
Quote from: WouterEnKoen on June 20, 2010, 06:59:43 pmMet een beetje geluk ben ik er ook Quote from: Basje on June 19, 2010, 08:26:19 pmAls het een beetje goed weer is ben ik er ook, heb toch al een gratis toegangskaartje. Hoe kom je aan zo'n gratis kaartje?
Met een beetje geluk ben ik er ook Quote from: Basje on June 19, 2010, 08:26:19 pmAls het een beetje goed weer is ben ik er ook, heb toch al een gratis toegangskaartje. Hoe kom je aan zo'n gratis kaartje?
Als het een beetje goed weer is ben ik er ook, heb toch al een gratis toegangskaartje.
Ik ben er misschien bij samen met mijn broer ! ( Lorenzo13 )Wij hadden alleen nog een vraag, is er een mogelijkheid om met iemand mee te rijden die vanuit het noorden komt, en die met de auto gaat?
Quote from: Fabio on June 23, 2010, 04:21:59 pmIk ben er misschien bij samen met mijn broer ! ( Lorenzo13 )Wij hadden alleen nog een vraag, is er een mogelijkheid om met iemand mee te rijden die vanuit het noorden komt, en die met de auto gaat? Kruidvat.nl heeft ook een NS actie 12,50 voor een retourtje