Nee, 24h van Zolder .Naar Decibel kan ik toch niet, en ga liever naar 24h dan naar DQM. Ookal was DQM erg vet . Is dat dit jaar weer?
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren
Schrijf je er even bij, op 14 Augustus of 15 Augustus of allebei! Meeste stemmen gelden.14/15 Augustus:- Martijn (Mb: Mondeo = 3 plekken over)- ----28/29 Augustus:- Martijn (Mb: Mondeo = 3 plekken over)- Thomaxz ---> Mondeo -- Ritsurt ---> Mondeo- Thizzol ---> Mondeo?- Roy --- Mondeo? Of iets anders- Thijs --> Impreza GT-TurboRoy, het is geen keesbus he Dat gaat niet passen.
Ga jij je in 2-en splitsen, het is op dezelfde dag he, Decibel en DQM, best jammer
Quote from: Mb on May 19, 2010, 11:39:17 pmGa jij je in 2-en splitsen, het is op dezelfde dag he, Decibel en DQM, best jammer Weet ik. In de ochtend DQM Hoe niet als eerste op Decibel te zijn.
Quote from: LOWrider_NL on May 19, 2010, 11:40:27 pmQuote from: Mb on May 19, 2010, 11:39:17 pmGa jij je in 2-en splitsen, het is op dezelfde dag he, Decibel en DQM, best jammer Weet ik. In de ochtend DQM Hoe niet als eerste op Decibel te zijn. Nee ok. Maarja DQM gaat hem niet worden dit jaar. Jammer, vorig jaar was het tof.
Quote from: Mb on May 19, 2010, 11:24:02 pmSchrijf je er even bij, op 14 Augustus of 15 Augustus of allebei! Meeste stemmen gelden.14/15 Augustus:- Martijn (Mb: Mondeo = 3 plekken over)- ----28/29 Augustus:- Martijn (Mb: Mondeo = 3 plekken over)- Thomaxz ---> Mondeo -- Ritsurt ---> Mondeo- Thizzol ---> Mondeo?- Roy --- Mondeo? Of iets anders- Thijs --> Impreza GT-Turbo- Ansho --> Impreza GT-TurboRoy, het is geen keesbus he Dat gaat niet passen.
Schrijf je er even bij, op 14 Augustus of 15 Augustus of allebei! Meeste stemmen gelden.14/15 Augustus:- Martijn (Mb: Mondeo = 3 plekken over)- ----28/29 Augustus:- Martijn (Mb: Mondeo = 3 plekken over)- Thomaxz ---> Mondeo -- Ritsurt ---> Mondeo- Thizzol ---> Mondeo?- Roy --- Mondeo? Of iets anders- Thijs --> Impreza GT-Turbo- Ansho --> Impreza GT-TurboRoy, het is geen keesbus he Dat gaat niet passen.
Ja lul, dan zit ik nog in Monaco .