Quote from: Jaggie on May 13, 2010, 12:28:10 pmKees en ik waren toevallig gisteravond op msn al een dergelijke meeting aan het doorspreken. Als voorlopige datum zaten we te denken aan zondag 1 augustus, de dag voor de MaartenMemorial.Wel toevallig dat jullie het er gisteren nog over hadden dan. Het is inderdaad wel enkele keren ter sprake gekomen.. het is ook gewoon wel leuk natuurlijk. Eind Juli begin Augustus zijn er alleen erg veel op vakantie denk ik. En zaterdag komt bij mij eigenlijk altijd beter uit, vandaag dat ik hem meteen al op zaterdag plaatste eigenlijk!
Kees en ik waren toevallig gisteravond op msn al een dergelijke meeting aan het doorspreken. Als voorlopige datum zaten we te denken aan zondag 1 augustus, de dag voor de MaartenMemorial.
Is de auto van je ouders ook toegestaan? Het lijkt me leuk om een rit te doen, maar ik heb geen eigen auto
Vul je naam in wanneer je kunt op deze data; Kan dus bij allebei zijn!Zet ook even de auto erbij waarmee je komt, is wel leuk om te zien misschien. Zaterdag 26 Juni- Pony (fake m3)- Mb (Mondeo) (Mits het CBR me niet haat )---Zaterdag 3 Juli- Pony (fake M3)---
Vul je naam in wanneer je kunt op deze data; Kan dus bij allebei zijn!Zet ook even de auto erbij waarmee je komt, is wel leuk om te zien misschien. Zaterdag 26 Juni- Pony (fake m3)- Koert (Mg-F)- Mb (Mondeo) (Mits het CBR me niet haat )--Zaterdag 3 Juli- Pony (fake M3)- Koert (Mg-F)--
Nordschleife - 20832 meters that separate the men from the boys
Kwoot mij dan oen
Quote from: Pony on May 13, 2010, 12:42:27 pmVul je naam in wanneer je kunt op deze data; Kan dus bij allebei zijn!Zet ook even de auto erbij waarmee je komt, is wel leuk om te zien misschien. Zaterdag 26 Juni- Pony (fake m3)- Koert (Mg-F)- Mb (Mondeo) (Mits het CBR me niet haat )- Basje (Ka-Zaterdag 3 Juli- Pony (fake M3)- Koert (Mg-F)- Basje (Ka)-Data zijn wel allebei onder voorbehoud
Vul je naam in wanneer je kunt op deze data; Kan dus bij allebei zijn!Zet ook even de auto erbij waarmee je komt, is wel leuk om te zien misschien. Zaterdag 26 Juni- Pony (fake m3)- Koert (Mg-F)- Mb (Mondeo) (Mits het CBR me niet haat )- Basje (Ka-Zaterdag 3 Juli- Pony (fake M3)- Koert (Mg-F)- Basje (Ka)-
respect voor vrouwen Alle vrouwen zijn hoeren