May 24, 2012, 03:48:46 am

Author Topic: Dutch Supercar Sunday: 13 juni 2010  (Read 10042 times)

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
Re: Dutch Supercar Sunday: 13 juni 2010
« Reply #360 on: June 14, 2010, 09:24:15 pm »
:) Mochten er nog mensen verbeterpunten of op-/aanmerkingen hebben voor de volgende DSS, dan kan je dat natuurlijk altijd laten weten.
Sowieso zou ik ook een iets meer centraal gelegen locatie in België-Nederland nemen, zodat het voor iedereen toegankelijk is. Zowel voor eigenaar als voor fotograaf.
Hoe centraal wil je het hebben? Dit is al enorm zuidelijk en de Belgen die van ver moeten komen moeten net zo ver rijden als wij. Gisteren 2h15 gereden, de Belg die het verst moest rijden had 2,5 uur nodig. Valt wel mee dus.

Roy.

• Lamborghini Gallardo Driver
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #361 on: June 14, 2010, 09:25:04 pm »
Ja, als ik eerder had geweten dat ik daar ook nog naar binnen had gekund was ik ook gekomen.
Waarom heb je je niet aangemeld dan?
Omdat ik in eerste instantie niet kon.

Martijn

• Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #362 on: June 14, 2010, 09:26:00 pm »
:) Mochten er nog mensen verbeterpunten of op-/aanmerkingen hebben voor de volgende DSS, dan kan je dat natuurlijk altijd laten weten.
Sowieso zou ik ook een iets meer centraal gelegen locatie in België-Nederland nemen, zodat het voor iedereen toegankelijk is. Zowel voor eigenaar als voor fotograaf.
Nieuwerkerk ligt toch een stuk centraler voor de NederBelgen dan de vorige twee editie's
Martijn is echt de eindbaasmod van Autogespot.

Polygoon

• Klassiekermods
  • Mercedes G-class !!
    • View Profile
« Reply #363 on: June 14, 2010, 09:26:45 pm »
Hoe centraal wil je het hebben? Dit is al enorm zuidelijk en de Belgen die van ver moeten komen moeten net zo ver rijden als wij. Gisteren 2h15 gereden, de Belg die het verst moest rijden had 2,5 uur nodig. Valt wel mee dus.

Vind het ook best meevallen, zou een uurtje / anderhalf uurtje onderweg zijn.

Belgen zijn dus niet zo dom als men zegt :+

Rawprinter-Thijs

• RAW Printer
  • Pagani Zonda F Driver
  • TROLOLOL
    • View Profile
    • Thijs van Wijk. Fotografie
« Reply #364 on: June 14, 2010, 09:35:39 pm »
Ik had een ding wat ik nog even wilde melden. Verkoop geen kaartjes meer als er iemand bij de ingang staat en daarna vraagt of ie ook naar binnen mag.

Keek hier ook van op ja. Had ik twan dus toch gewoon mee kunnen nemen want het stelt niet zo veel voor. :)

Like me on facebook, if you support my work. :)
Quote from: Martijn
respect voor vrouwen :')
Alle vrouwen zijn hoeren

Frank34

• Testkonijnen
  • Porsche 911 Turbo Driver
  • *
  • Ik woon in een krantenwijk.
    • View Profile
« Reply #365 on: June 14, 2010, 09:37:40 pm »
Ik had een ding wat ik nog even wilde melden. Verkoop geen kaartjes meer als er iemand bij de ingang staat en daarna vraagt of ie ook naar binnen mag.

Keek hier ook van op ja. Had ik twan dus toch gewoon mee kunnen nemen want het stelt niet zo veel voor. :)
Verbaasde mij ook. Ik dacht dat het een besloten meeting was voor genodigden.
“Aerodynamics are for people who can’t build engines.”

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #366 on: June 14, 2010, 09:43:25 pm »
Die twee jongetjes waren inderdaad een beetje irritant, overal in willen zitten voor een foto etc...  Niet echt veel respect voor de eigenaren. Maarja.

Voor de rest, was het een super evenement. Hebt erg genoten _O_ !
!

Frank34

• Testkonijnen
  • *
    • View Profile
« Reply #367 on: June 14, 2010, 09:44:33 pm »
Inderdaad! Ik heb ook erg genoten van al het moois dat langs was gekomen. Er waren wat verbeter puntjes, maar ik vond het zeker een geslaagd evenement!

Jaggie

• Discussiemod
  • Modder-Eter
  • Koenigsegg CCX Driver
  • Lekker mekkeren!
    • View Profile
    • Flickr
« Reply #368 on: June 14, 2010, 09:45:22 pm »
Er waren wat verbeter puntjes
:Y Kom maar op als het nog niet genoemd is.

JeePeeBee

• Seat Ibiza FR Driver
  • Corvette C6 2008
    • View Profile
« Reply #369 on: June 14, 2010, 09:45:49 pm »

Voor mij was is dit écht wel centraal. Maar 1u30 moeten rijden (165km). Het kan veel erger....

Mb

• Koenigsegg CCX Driver
    • View Profile
« Reply #370 on: June 14, 2010, 09:48:37 pm »
Had ook in een half uur gekund, als je de hele tijd 322 reed! Haha. :D
Flickr!
106 S2 Rallye 1.6
In Frankrijk moet je op vakantie gaan, geen auto's kopen.

Frank34

• Testkonijnen
  • *
    • View Profile
« Reply #371 on: June 14, 2010, 09:52:53 pm »
Er waren wat verbeter puntjes
:Y Kom maar op als het nog niet genoemd is.
Alles is genoemd Jeroen, rustig maar hoor ;)

Marcel

• Lamborghini Murciélago LP640 Driver
    • View Profile
« Reply #372 on: June 14, 2010, 10:01:40 pm »
Had ook in een half uur gekund, als je de hele tijd 322 reed! Haha. :D
Mb-logica :')

Annemieke

• F430 Chick
  • Modder-Eter
    • View Profile
« Reply #373 on: June 14, 2010, 10:03:53 pm »
Die twee jongetjes waren inderdaad een beetje irritant, overal in willen zitten voor een foto etc...  Niet echt veel respect voor de eigenaren. Maarja.

!
Daar gaat het evenement toch om? In de auto's zitten en mee rijden. Die jongetjes vragen het gewoon ipv bij de ingang te staan en te hopen dat er een eigenaar langs komt rijden waar je aan kan vragen of je mee kan rijden.

Het had beter geregeld kunnen worden door een vaste plek aan te wijzen voor eigenaren die een ritje wel zagen zitten maar aangezien iedereen zijn mond bij zich had gingen we er van uit dat het wel gevraagd zou worden door de spotters.

Wat betreft de kaartverkoop aan de deur: Er waren veel mensen op uitnodiging van Van Vliet. Die kunnen we niet zomaar weigeren maar hebben we wel om een bijdrage gevraagd. Dat daar dan jongetjes bij zitten die mee willen rijden tsja... het zei zo.

Today will be yesterday, tomorrow!

RobinW

• Bugatti EB110 Driver
    • View Profile
« Reply #374 on: June 15, 2010, 09:54:41 am »

!
Daar gaat het evenement toch om? In de auto's zitten en mee rijden. Die jongetjes vragen het gewoon ipv bij de ingang te staan en te hopen dat er een eigenaar langs komt rijden waar je aan kan vragen of je mee kan rijden.

Het had beter geregeld kunnen worden door een vaste plek aan te wijzen voor eigenaren die een ritje wel zagen zitten maar aangezien iedereen zijn mond bij zich had gingen we er van uit dat het wel gevraagd zou worden door de spotters.

Wat betreft de kaartverkoop aan de deur: Er waren veel mensen op uitnodiging van Van Vliet. Die kunnen we niet zomaar weigeren maar hebben we wel om een bijdrage gevraagd. Dat daar dan jongetjes bij zitten die mee willen rijden tsja... het zei zo.

Tuurlijk mogen ze mee rijden, maar het ging om de manier waarop! Ik kan het niet echt uitleggen zo, maar het was niet zo als het hoorde...